Smarta & Snygga lösningar för stallet

LuckyMe

Trådstartare
Tänkte vi kunde samla ihop alla våra Smarta & Snygga lösningar vi har i våra stall.
Allt från små detaljer till byggen osv.

Så Buke, vad har ni för tips? :D

OBS! Tänk på att bilder ni lägger in är tagna av er själva så slipper vi bryta mot några regler :)
 
Tänkte vi kunde samla ihop alla våra Smarta & Snygga lösningar vi har i våra stall.
Allt från små detaljer till byggen osv.

Så Buke, vad har ni för tips? :D

OBS! Tänk på att bilder ni lägger in är tagna av er själva så slipper vi bryta mot några regler :)

Jag har hängt cykelkorgar på täckeshängarna på boxarna där jag lägger varje hästs borstar och andra småsaker. Det tycker jag är en liten men bra sak.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 852
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
987
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 555
Senast: Lhas
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 448
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp