Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tillägg: jag undrar varför det har blivit så populärt "over there" att ta just pudel i korsningar? Allt är ju poo-hundar tycker jag.
Jag har läst någonstans att man parat pudel med labrador för att få fram den "ultimata" ledarhunden.
Vad jag undrar lite över nu, är hur denna korsning kan tänkas bli?
+
Arbetsvilja
Har man tur får den pudelns päls och får därmed en lättskött hund
Pudel lättskött? Har du haft en pudel? De ska kammas ofta och klippas, då skulle jag kalla labradorens päls mycket mer lättskött då den inte tovar sig på samma sätt. Detta tycker iallafall jag krävs för att ha en välskött pudel.
Om jag inte minns fel blev korsningshundarna väldigt olika varandra, plus att "andra generationen"-avkommorna, dvs korsning paras med korsning, blev inte som man tänkt sig på något sätt.
Men erkänn att det vore roligt att svara "Shitpoo" på frågan "Vad är det där för ras?"![]()
Haha, jag har ju inte ens någon pudel (än) så jag tar verkligen inte åt mig![]()
Varför denna blandrasuppfödning. Är så populär utan några garantier alls. Blir så trött på alla som bara råkar få en kull blandrasvalpar pga
oplanerad "tjuvparning". Har föräldrardjuren hd-fel eller mentala problem. Tyvärr tycker ganska många att blandrasvalpar är så "friska"
en skröna eller hur många ägare av störrre blandrasvalpar röntgar sina hundar !! SVARET ÄR TYVÄRR INGA ALLS !! Hur seriös är det.
Samma med MH. MAN FÅR VARA MED OM MAN PLANERAR ATT UTBILDA HUNDEN TILL RÄDDNING!!!!!!!!!!! Vilka kan och har hundar som klarar det. Ganska få fixar det.