SAS, totalt idiotiskt bokningssystem

Ainon

Trådstartare
Ska flyga hem över jul och sas måste ha det mest korkade bokningssystemet som finns om man ska flyga med djur.

Först måste man boka en resa, betala och SEN kan man ringa och höra om man kan boka plats till hunden, vilket man sedan får besked om först någon dagar senare om det går. TOTALT idiotiskt om man som jag måste ha med sig hunden! Vaddå besvärligt :mad:

Sedan att personalen i telefon alla säger olika och inte verkar kunna ett jota gör saken ännu bättre :mad:

//Ainon, som igår ringde och bokade resan +plats för hunden, betalade för båda, fick bekräftelse, och idag får besked att nej nej, hunden kan inte åka med :mad:

Sv: SAS, totalt idiotiskt bokningssystem

Jag har flygit några gånger med hund och det har aldrig varit några problem alls, jag ringde till bokningen och tog det via telefon ..

Varför kunde inte hunden åka med för ?

Helt plötsligt fanns det ingen plats till honom av någon anledning.

Ringde också till bokningen, helt snurrigt system. De säger att de kan inte se direkt om det finns plats till hunden...

Det är det jag försöker boka :p
De tjorvar som fasiken, får fortsätta tjorva med de på måndag *suck suck*

Vet inte hur det är i sverige men på vissa flygningar kan piloten vägra att ta levande last i lastutrymmet, SAMMA DAG som flygningen går. Det kan alltså ha varit bokat i månader, sen hoppar en pilot som inte gillar hundar in i cockpit och plötsligt får hunden inte åka med... Been there...

Liknande trådar

Tjatter Måste bara skriva av mig om den smått osannolika situation som uppstått... Jag bokade för några månader sedan biljetter för att flyga...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 624
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 715
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Vad heter färgen?