Så fruktansvärt orolig och rädd!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Så fruktansvärt orolig och rädd!!!

Jo du har säkert rätt... Det är nog jag som stressar upp mig mer än va jag behöver... Åh va jobbigt:) Man känner sig ju så maktlös på nått vis. Ska ringa till en annan BM imorrn och se vad h*n säger om saken och om man behöver göra nått.
 
Sv: Så fruktansvärt orolig och rädd!!!

Klart det är nervigt, jag höll på att bli tokig innan av alla möjliga skäl. Det är ju liksom en av de största sakerna i livet det där med att bli förälder. Så det ska vara stort och viktigt, men man ska inte behöva vara rädd och orolig i onödan. Du gör helt rätt som kollar med någon ytterligare BM tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 109
Senast: WildHorse
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 211
Senast: regina11
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 382
Senast: mackan
·
Gravid - 1år Spinoff på nattjobbs-tråden! Utlämnande och långt :o Är i valet och kvalet om jag måste ta tjänstledigt och söka nytt jobb. Jag trivs...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
20 418
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp