S
samuel
Hej,ibörjan av sept blev mitt 5 åriga sto plötsligt jätte förbannad när jag började trava,drog tyglarna ur handen och ruska,jag fick knappt ta i munnen på henne,normalt är hon jätte mjuk och fin. Tog iallafall ut vet som kolla tänderna,rejäla skarpbett hade hon,ja!!tänkte jag,där var problemet.Hon blev lite bättre men fortfarande tjaffsig speciellt i början när man travar igång henne men sen släpper det.När jag rider ut så blir hon som tokig med huvudet när vi går nerför en backe,jättejobbigt tycker hon,men nästa backe går bra då hon blivit lite uppvärmd,men börjar jag trava så börjar hon och dra o slänga med huvudet igen men jag får henne att slappna av efter en stund o då känns hon jätte fin. Detta sker även när jag longerar,spec i hö varv,slutar även där eft en stunds trav,reagerar dock inte i nerförsbackar när jag leder,bara när jag sitter på. Ska till kliniken o göra en utredning imorgon kl 8,usch är jättenervös,har en känsla att det är ett bakknä som spökar! Är det ngn som törs gissa vad det kan vara för fel? Mvh Maria