Royal canins schäferfoder

Sv: Royal canins schäferfoder

Hade ofta Royal till mina schäfrar. En av dom tålde det inte, han blev överaktiv av det. ADHD/Dampsyndrom. Var tvungen att byta till Doggy. Då gick det bra. Men jag tycker det är ett bra foder. Testa, han tål det säkert. Annars är det bara att byta.

vi har det till båda våra hundar. båda är uppfödda från valp på det. från uppfödaren.

så för att slippa byta på den första fortsatte vi . varför byta nått när han är så fin i hullet å att han tycker om det...

sen när vi köpten nästa åt han det redan och när vi nu redan hade en hund som åt de var de enklast att köra samma på båda...

har alltid varit nöjd med det. du avögr själv om du vil använda det.

Eukanuba har ett schäfer foder. Fungerar Sens digestion bra så prova byta till schäfern i Eukanuba.

Liknande trådar

Katthälsa Jahapp, så Vetzoo har tvärslut på samtliga varianter av Royal canin Renal (våtfoder för njurkatter) i 1-2 månader framöver. Lillebror...
Svar
3
· Visningar
597
Hundhälsa Min hund har problem med sin hud och bör äta ett foder med omega 3 i, nu har jag suttit och kollat på nätet efter foder med omega 3 och...
Svar
4
· Visningar
1 429
Senast: Rose
·
Hundhälsa Kastrerade min snart 2 åriga tik för 3 månader sedan. Fick rådet av vet. att sänka fodergivan hon fick redan från första början eftersom...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: lizzette
·
P
Hundhälsa Hej! Min hund (stor pudel, hane, 6 år) har hela sitt liv haft ostabil mage. Jag har genom åren använt olika foder till honom och...
Svar
9
· Visningar
4 506
Senast: TantEster
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka