romaltyglar

Sv: romaltyglar

Leder du virkelig efter en romal (med piske-del) eller er det bare en enkelt tøjle du er ud efter? Hvis det er en enkelt western tøjle, kig efter "roping reins" eller "contest reins" -- så finder du nok rigeligt i læder.

Romal normalvis laves i råhud. Det hører til.

Jovisst men dom verkar finnas helt i läder eler om jag tar helt fel. Jo det ska va med piskdelen.Tänkte det var en enklare sort till vardags istället för råhud jag har ett par såna redan... Vill sagt ha enhandsfattningen som romalen har,men det kanske inte funkar i läder?.

Senast ändrad:

Skandinavian western har i bara läder.. råkade kolla in andra romaltyglar och såg läder varianten...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
722
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
275
Senast: alex.ha
·
Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Mirre
·
Hemmet Jag dricker mängder av te. Dels för att jag tycker om det och delvis för dethjälper mig att få i mig de 2,5 liter vätska vården...
Svar
9
· Visningar
692
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka