Provred en häst som bocka

Jag har inte läst hela tråden men tycker att du ska leta efter någon annan häst! Det finns msssor av hästar till salu varför köpa en som det kan bli massor av problem med? Det är ganska oansvarigt att sälja en sådan häst.

Jag hade aldrig köpt den.
Nej skrev till henne jag inte är intresserad ...
I samma veva så kontakta en bekant mig som hade en Halvblodsval jag ridit förr att han är till salu .
Så hade ingen tvekan köpa han då han är underbar läromästare.
Så kan de gå nu är jag hästägare igen och fått mig en läromästare med hjärta av guld !
Fick gärna tävla han i lättare dressyr så vi får om vi kommer ut på någon längre fram .
Jag hoppas många rådfrågar och tar den hjälp dom behöver när dom köper häst ,finns många som försöker lurar på en hästar som har problem Tack alla !
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 591
Senast: AbCdE
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 852
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 363
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 544
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp