Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

:love: men det är många proffs som gått bet på oss förstår du, det behövdes en riktig byggjobbare:love: :idea:
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Tack! det kan ju vara bra att ha rätt kanal inrattad när den visas :D
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Ja, det var jäkligt fräckt att messa din mamma om det!!!


Hur gammal ä'r din son, sambon sa att det mest var lite äldre folk på planet, och en enda som var yngre? Tänk om de tom har sett varandra :) , världen är bra liten du!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Ja, det var jäkligt fräckt att messa din mamma om det!!!


Hur gammal ä'r din son, sambon sa att det mest var lite äldre folk på planet, och en enda som var yngre? Tänk om de tom har sett varandra :) , världen är bra liten du!

Han är 10 och halvt men ser ut som 8-9!!!
Spännande!!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Ja, det är nog inte omöjligt då, han sa att han trodde att den här killen var runt 10 nånstans :)
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Tyvärr spelar Manchester som ett gäng 3:e divisionens nybörjare.....

Men det är lite häftigt! Sambon sitter högt upp på vänster sida av Middlesbroughs (stavning?) mål, så jag kan låtsas att jag ser dem!


Synd att de spelar så dåligt, nu lär de vara missnöjda kan jag tänka mig.....
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Tyvärr spelar Manchester som ett gäng 3:e divisionens nybörjare.....

Men det är lite häftigt! Sambon sitter högt upp på vänster sida av Middlesbroughs (stavning?) mål, så jag kan låtsas att jag ser dem!


Synd att de spelar så dåligt, nu lär de vara missnöjda kan jag tänka mig.....

Öhhh jag har hört så mycket om detta fantastiska lag så att de ens KAN förlora har inte slagit mig in.
Gud vad putt han ska bli, han kan ju ens bli slagen i singalong...
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Det blev 1-1, och det var DÅLIGT spelat av dem......... Trodde jag tittade på division 3 i allsvenskan......


Konstigt att de var så usla idag, de har verkligen varit på topp senaste tiden..... Sambon var inte heller helt nöjd kan jag avslöja!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Tack jättebra!!!!

ALLT har gått jättebra och A var jättenöjd och trött precis som det ska vara. Höjdpunkten var en träff på nåt som hette red cafe där han fick prata med en målvakt.
Och jag fick en Toblerone och en tröja.:love:

Jag är SÅ lycklig!!!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Vad skönt att han var nöjd :banana: :banana: , och vad roligt att få träffa målvakten!


Sambon kom hem med en signerad bok av Bryan Robson, som tydligen är nåt extra, och honom skakade han också hand med. Och så var det visst nån tour runt själva arenan, där man fick gå in i omklädningen, där både sambo och hans kompis satt på sir Alex´s plats - MYCKET stort tydligen! Man kan tro att de är 10 de också!



Vet ni att hunden numera ståtar med halsband och koppel med Uniteds logga på, sambon bär kalsonger med detsamma, och jag äger ett sånt där band man sätter runt låret med Uniteds logga på :D De har visst allt möjligt i den där shopen.......
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Jag förstår det!!!

Du överlevde och sonen hade kul med sin biopappa. (Nytt uttryck för mig.) På väg åt rätt håll alltså.
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Har den där Alex varit målvakt??? Det kan va han,den Alex träffade hette iallafall Alex.
Vad fin du ska va i håret nu då!!
Nytt hus och nytt hårband,vilken härlig vår!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Ja det är helt fantastiskt, och sonen berättar saker så det känns verkligen att han sitt gossiga jag kvar också.Kanske bara det.Det blir nog bra till sist.ska sluta oroa mig hur det ska bli om lilleplutt vill ta studenten och hur vi ska fira det...
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

öhh jag har tydligen fantiserat ihop att du sätter lårbandet i håret.
Ni kanske ska behålla den runda sängen också,i reserv om inte annat!!:rofl: :rofl:
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Nej, den Alex som jag tänker på är nuvarande tränaren sir Alex Ferguson. Det är tydligen min sambos heta dröm, han vill sätta en stor bild på denne man i sovrummet och om han inte får sätta den där, så får det bli toa.....:D


jag ska faktiskt inviga lårbandet på lördag, då vi ska på en lite orumsren fest .....
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Sambon kom hem med en signerad bok av Bryan Robson, som tydligen är nåt extra, och honom skakade han också hand med. Och så var det visst nån tour runt själva arenan, där man fick gå in i omklädningen, där både sambo och hans kompis satt på sir Alex´s plats - MYCKET stort tydligen! Man kan tro att de är 10 de också!

Jamen det är stort! Han leder ju världens bästa fotbollsklubb - titta på hur B-laget (plus några av stjärnorna) slog Milan igår. :banana:

Sjalen - sur över att svärfar inte vågade ljuga om sin ålder så han fick provspela för Busby...:crazy:
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Jag pratade med sambon om Alex, målvakten, och det måste ha varit Stepney (stavingen är kanske lite försvenskad :D ), och det var en riktigt bra en, så det kan man verkligen vara stolt över tyckte han :) !
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 722
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Habina
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 820
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 030
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp