Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

FannyN

Trådstartare
I morse åkte min son till Manchester med sin biopappa för att gå på fotboll. Det känns helmysko eftersom de inte gjort nåt så stort tillsammans förut.
Jag längtar redan samtidigt är jag så glad för det känns så normalt och vi har haft det lite rörigt.
Han såg så vuxen ut när han gick iväg som en tvättäkta huligan:D
Han var ju nyss en bebis....
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Åh, så spännande.
Men jag förstår samtidigt att det känns i hjärtat.

Jag ska köpa ett litet torp nu, helt för sig självt ute i skogen.
Dit ska jag flytta med min lille plutt och där ska vi leva tillsammans i ett lyckligt mor-son-förhållande hela livet.
Jag ska bedriva hemundervisning och odla vår egen mat...
Aldrig ska jag släppa taget om honom
f050.gif






...eller inte....men ibland känns det så :angel:
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Låt honom inte ha mobil därute i skogen. Det är en manick som gör dem vuxna alltför fort.
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Absolut inte!
Ingen mobil, ingen TV...kanske en radio på sin höjd... :D
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Åh vad spännande! Hoppas de får en trevlig resa!

Min sambo är på väg till samma match, han åkte också imorse, tänk om de sitter på samma plan :D
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

men gud

Bukefamiljer förena er över hela jorden!!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Åh va fubbigt, ska han se en Unitedmatch? (vill också :love: ).

Hoppas det går bra (för både laget och dem ;) )
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Den går på Viasat sport kl 18.15 tror jag det var, på lördag. Jag ska ha den på bara för att låtsas att jag ser sambon :D
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Och du tror att jag har dom kanalerna :(
Näääääeeee :cry: :cry: :mad:
Jag har sett United typ tre gånger på tv, när de mötte Lille och mot Roma (utklassning :p ) när det sändes på sexan :)
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Jag får titta för dig med då!


Jag är helt ointressserad egentligen, men sambons fotbollsgalenskap har smittat lite :crazy: :D Matchen mot Roma lever han på än ska jag säga :bump: :bump:
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Ja, det var lite häftigt faktiskt, att vi båda har familjen där i helgen!

När åker de hem, de dina? Min åker på måndag eftermiddag, man måste ju lägga MASSOR av tid på museet med :D :D
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Jepp på måndag. Är det en paketresa eller hur går det till, jag vet liksom ingenting har bara haft en tid att gå efter.xet och jag har inte pratat sedan 01.
Men i morse sa han oj vad vackert du bor och jag svarade tack så mycket:banana: För att vara vi två så är det enorma framsteg!!!

Om jag inte jobbade på söndag skulle jag nog komma över:angel: och spana på lillplutten,
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Jag tror att det är nån slags paketgrej, allt i ett liksom...

Det var längesen ni pratade då! Hur gör man för att slippa prata med dem? Jag pratar med mitt alldeles för ofta, mest är det han som ringer om olika saker som sonen gör, vilket jag kan tycka är onödigt då sonen är drygt 15 nu och gott kan tala för sig själv :smirk:


Det hade varit skoj att få besök, det blir så jäkla tomt när ingen är hemma här, sambon i England, och sonen hos exet.... och inget har jag hört från sambon heller, han skulle höra av sig så jag kan vara lugn och dessutom hålla svärmor lugn. Hon är alltid orolig när han är ute o far!
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Tomt var ordet.
Dessutom är han så fräck att han smsar min mamma istället för mig.

Att jag inte pratat med xet är en bedrift men han har fått gått via min advokat eller min nya man. Nu har jag dock bestämt mig för att prova och idag gick det ju bra.
Egentligen tror jag inte man behöver prata så mycket, men det återstår att se. han kanske har en annan uppfattning.
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Matchen mot Roma lever han på än ska jag säga :bump: :bump:

Sweet sweet succes :cool: :bow:

Vi har pratat om att åka iväg på en sån där resa, men kruxet är att vi inte ska åka för att se United mot Tottenham -för då blir det surt (från hans sida, United klår alltid Tottenham :smirk: ).
Och, jag tror knappast han följer med mig för att se typ United mot West Ham eller sugChelsea (knappast) och jag ser liksom ingenting roligt i Tottenham förutom möjligtvis Keane, och ska vi se en Tottenham-match får de förmodligen stryk (brukar vara så :angel: ) och då blir han också sur :crazy: ;)

Så lugnast är att stanna hemma :o :)
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

xet och jag har inte pratat sedan 01.
Men i morse sa han oj vad vackert du bor och jag svarade tack så mycket:banana: För att vara vi två så är det enorma framsteg!!!


Jag förstår att det inte är något att skratta åt, men du har en förmåga att uttrycka dig så dråpligt att det blir lite roligt.

Hur mycket har sonen träffat sin biopappa? Har de umgåtts så länge ihop tidigare, eller var det ett plötsligt tokryck?
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Hoppas de får kul föresten! Jag antar att sonen är fotbollstokig, och att han är glad över resan.
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Hej!
De har haft kontakt i ungefär ett halvår, men inte mer än några timmar förutom en dagsresa. Men sonen själv ville det här och fungerar det så är jag överlycklig.

Vi har haft en hemsk skilsmässa, den tog slut först i mars i år. Jag har två flyttlådor med papper som rör den,inget jag önskar någon.Jag vet hur många dagars förhandlingar vi varit på i TR och HR men det är mellan 15 och 20.

Det blev ungefär som en skogsbrand,värre och värre sen tog det slut efter 6 år.Egentligen är vi snälla lugna människor både xet och jag men det blir världskrigsvarning när vi är oense om en sak.Ingen ger sig en millimeter.Tack gode gud insåg min nya man vad energi och pengar dessa konflikter kostar och fick slut på det genom att inte ta någons parti utan få oss sams igen.Och förstå att den här sörjan är grå, inte kritvit och svart.( vilken grå nyans den har aktar jag mig för att fråga) Ingen har lyckats med det förut utan vi har dragit in mer och mer folk i den skitiga konflikten.

Jag hoppas det är över. Det kändes helt sjukt att han stod på min tomt i morse,att vi hälsade och pratade en i taget...att det var han liksom. Tur jag höll i bebisen annars tror jag att jag svimmat av overklighetskänsla.
 
Sv: Pirrig i magen!!! Sonen på väg till England.

Då är det ju en stor grej att de åker iväg ihop! Hoppas, hoppas att det blir lyckat. Jag håller tummarna.

Märkligt att det kan bli sådär mellan vuxna människor som faktiskt älskat varandra en gång (antar jag), och har barn ihop.

Var det du eller din man som var familjeterapeut, sa du? :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 722
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Habina
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 820
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 030
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp