Patellaupphakning?!?!?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Wilda82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 952
W

Wilda82

Har hittat en jätte fin 7 åring som blivit inriden nu i maj.. varför han blev så sent inriden är för att han lidit av patella upphakningar båda bak :( , men han är nu opererad och friskförklarad.. nu min fråga: Någon som vet hur säker en sådan operation är.. jag menar eventuella följder osv..
och får hästen reservationer även fast den är frisk förklarad???

tacksam för svar... :bow:

//Wilda

Sv: Patellaupphakning?!?!?

Jag skulle nog oroa mig mer att den blivit inriden så sent, brukar inte bli så hållbara enligt min efarenhet. Beror ju också på vad du tänkt ha den till.

Sv: Patellaupphakning?!?!?

inriktning hopp.. jag tänkte oxå på det med att den är så sent inriden.. kanske bäst och leta efter nått annat ist.. :confused:

Liknande trådar

Hästvård Har hamnat i en konstig, overklig sits. Blev just av med min medryttarhäst och fick redan innan erbjudande om ett par nya, bland...
Svar
18
· Visningar
1 912
Senast: wildrose
·
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 509
Senast: Och_Aye
·
L
Hästvård Hejsan! Jag har ett korsningssto (eng.fbl/am.vbl) på 12 år som inte verkar vilja bli frisk. Nån som har en idé om vad det kan vara...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Köpte hästen för lite mindre än två år sedan, hästen i fråga var då 2,5 år. Hästen är nu 4,5 år. Förra sommaren började jag misstänka...
2
Svar
26
· Visningar
2 805
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka