Pass i welsh eller ASRP!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kicket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 081

kicket

Trådstartare
Jag blir galen snart! Nu sitter man här o ska skaffa pass. Men jag mitt klantarsel tog ingen kopia på moderns papper innan jag skickade iväg dem till welshföreningen. Ungen ska reggas i ASRP o då krävs kopia på moderns registreringsbevis.
Jag har mailat welshföreningen upprepade ggr utan att någonsin få svar. Papprena skickades in dec -05 o ännu inget pass.
Ska det vara så???:devil:
Samma sak gäller ASRP. Fick svar i april att de skulle börja med sept -06 snart o att jag skulle ha passet snart. Ännu inget pass 4 månader senare trots extra personal o att de skulle ha som mål att hinna ikapp under sommaren.
Men de svarar ju iaf.

Sv: Pass i welsh eller ASRP!

Vi har inte fått våra pass från swf vi heller, men vi ringde registratorn , det var inga problem att få tag på henne, hon svarade på sin " telefontid ", nummret finns att hitta swf:s hemsida.

när jag skickade in min knabstrupperponnys pass till welshföreningen för att regga min ponny som WPB också tog det fyra dagar. riktigt snabbt och smidigt och nu är min ponny både knabstrupper och WPB

Pröva att ringa istället. Jag har iof itne haft några problem alls med varese mail el telefon kontakt. Skickade du stoets papper med rekommenderad post? Annars är risken stor att dina papper försvunnit på vägen. Förra årets fölungar fick sina papper innan årskiftet men jag vet att årets fölpass inte har påbörjats ännu. Mailar du till rätt person? Skriv direkt till registratorn.

när jag skickade in min knabstrupperponnys pass till welshföreningen för att regga min ponny som WPB också tog det fyra dagar. riktigt snabbt och smidigt och nu är min ponny både knabstrupper och WPB

Men där hade du redan ett fördigt pass som bara skulle ha en WPB stämpel.

KL
-05 var det en annan registrator än dagens.

Jag skickade in mina papper på mitt två årssto när hon var föl till Welsh och mitt pass på henne har inte kommit heller, jag har även två åass på mina ett åringar hos welsh ej heller dem har jag fått!

Numera kan du även regga ditt föl i RSF Rid & Sportponnyföreningen då dom har blivit antagna som medlem hos spaf och får delta ialla utställningar och ungponny tävlingar f.o.m nu! (Gäller Ridponny)

Ja jag vet. Men skulle önska att sidan var lite mer uppdaterad vad gällde registrering.
Ska regga ett stoföl efter vår arabhingst där tänkte jag.

Jag har mailat till den adress som finns på hemsidan till registratorn.
Nej, jag skickade inte rekommenderat.

Kl
Pratade med ASRP idag o de höll på med papprena som kom in i januari -06.
Jag skulle skicka in min ansökan utan papprena på mamman... hon är ju stamboksförd så de kunde nog hitta allt de behövde ändå.
Kunde komplettera det senare.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Någon som har nåt tips på hur jag nu ska gå tillväga? I november fick jag "överta" en lite av problemhäst (islandshäst) av en svensk...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 013
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 442
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
826
S
Ekonomi & Juridik Behöver lite hjälp och råd från de som kan det här bättre än mig. Lånade ut min häst på foder i Augusti pga tidsbrist. Vi skrev...
2
Svar
21
· Visningar
2 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka