Nyckelband. Googleskills sviker mig..

Cattis_E

Trådstartare
Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det som hänger i det.
I någon snygg färg, tex grön, blå eller lila. Utan reklamtext.
Inte för ljus färg, det jag har nu är vitt och ser så solkigt ut efter ett tag.

Jag hittar massor med band när jag googlar, men de saknar det där spännet. Jag måste använda fel söktermer eller något för jag hittar verkligen inte fler än ett svart på panduro...

Hjälp någon?

Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det som hänger i det.
I någon snygg färg, tex grön, blå eller lila. Utan reklamtext.
Inte för ljus färg, det jag har nu är vitt och ser så solkigt ut efter ett tag.

Jag hittar massor med band när jag googlar, men de saknar det där spännet. Jag måste använda fel söktermer eller något för jag hittar verkligen inte fler än ett svart på panduro...

Hjälp någon?
Om jag googlar "nyckelband med säkerhetsspänne" tycker jag mig få upp massor med förslag?

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 312
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 547
Senast: Tjôta
·
Utrustning Jaha, nu har jag drabbats av I-landsproblem. Förutom att jag muttrat mig igenom två ridsportsbutiker för att få tag i utrustning i RÄTT...
2
Svar
28
· Visningar
2 253
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd