Nya Rådibilder.

Sv: Nya Rådibilder.

En gång hittade jag ett par ljusblå med spetsvolanger runt svansen. Hade de bara funnits i dobermanstorlek så hade de inhandlats.
INGEN hade glömt att ta av något så hiskeligt.

Jag visste inte att hunden fick vara i sängen och mattorna går att rulla undan dom ca 2 veckorna hunden löper.:laugh: Men alla gör som dom vill.:D

Ja givetvis. I valet mellan att rulla undan alla mattor och att dra på hunden ett par trosor på kvällarna så blir det lätt trosorna som vinner. På jobbet går hon utan, så hon har dem bara kvällstid.

DSCN4323.jpg

Husse och matte tvättar löpskyddet, så Rådi får hålla till godo med husses fillifjonger så länge. Hon gick omkring med riktigt häng och försökte inte ens ta av dem.

Men mattes spetstrosor hade väl ändå varit lite kvinnligare? :D

Hon är verkliegn kanonfin även om hon såg lite smålidande ut i husses kallingar :)

Jag är jätteimponerad av det faktum att hon lyckas kolla in i kameran OCH kolla på gobiten samtidigt:D

Enkelt, man placerar kameran precis i linje bakom godiset så ser det ut så!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 840
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag har nyligen flyttat hemifrån och har ett hat till alkohol. Speciellt om den intas av mina föräldrar. (Har inget hat emot dem...
2
Svar
39
· Visningar
4 322
Senast: Ramona
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 123
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka