Nya Rådibilder.

Gabbi

Trådstartare
DSCN4318.jpg

Godis på näsan. Observera blicken!:rofl:

DSCN4323.jpg

Husse och matte tvättar löpskyddet, så Rådi får hålla till godo med husses fillifjonger så länge. Hon gick omkring med riktigt häng och försökte inte ens ta av dem.

DSCN4328.jpg

Första gången i dragselen. Det var lite läbbans när det tog emot först, men sen kämpade hon på så fint.

Sv: Nya Rådibilder.

Åh.. Jag ska köra in Kiera jag med:)

Jag har gått å beklagat mig för att det inte blev nån snö förra året.
Har inte haft en tanke på att man faktiska kan göra som ni*går och tar på mig dumstruten*:o

Första bilden var ju för skön!
:rofl:

Som sagt, de där fillifjongerna är dösexiga...
;)

Nu lät det som om jag sett dem förut, men jag hänvisade alltså till tidigare konversation på msn. Inget annat!

Senast ändrad:

Rådi är 18 månader.
På just dom här bilderna ser hon väl mest fånig ut, men det var lite meningen. :-)

Okej, de jag tänkte att hon inte kunde va så mycket äldre.
Sitter här å längtar efter att kunna träna min lite mer fysiskt och vart bara mer sugen nu!

Hon är jättevacker!
Har aldrig sett en hund bära upp ett par orangea kallingar så bra :D

Fin vovve.:laugh:

OT varför inte bara vara utan löpskydd när det andra tvättas? Är inte så jobbigt att torka bort från golvet.:D Vi har bara löpskydd på våran cocker på nätterna när hon sover i sängen.:angel:

Hahha du vet väl om att sverige är litet? Min svåger vet vem du och rådas husse är(ciklidgalning i gbg) Jag undrar hur hans min skulle se ut om jag berättar att jag sett rådas husses kalsonger...

Tikskydd i neonfärger är en bra ide.
Svart hund, svart bostad,svart tikskydd och svart natt och dåligt minne är ingen bra ide. Då kan det hända att man tar ut hunden på promenad och glömmer att ta av tikskyddet. Husse skrattade åt mig. Tills han gjorde samma misstag. Natten efter gjorde hundvakten det. Sen slopade vi tikskydd...

OT varför inte bara vara utan löpskydd när det andra tvättas? Är inte så jobbigt att torka bort från golvet.:D Vi har bara löpskydd på våran cocker på nätterna när hon sover i sängen.:angel:

Om hunden tillåts vara i säng och soffa så är det ganska ofräscht att inte ha tikskydd på..

Zaga städar efter sig själv, men som sagt inte så fräscht i soffan och sängen :)

Svårare att få bort från mattor och sängar.

Tikskydd i neonfärger är en bra ide.
Svart hund, svart bostad,svart tikskydd och svart natt och dåligt minne är ingen bra ide. Då kan det hända att man tar ut hunden på promenad och glömmer att ta av tikskyddet. Husse skrattade åt mig. Tills han gjorde samma misstag. Natten efter gjorde hundvakten det. Sen slopade vi tikskydd...

Det har jag också gjort. Robin såg bekymrad ut. "Älskling, SKA hon kissa med dom där på sig?"

Apropå tikskydd måste jag berätta något roligt. Min sambo, som inte är hundmänniska mer än vad jag fått i honom det senaste året, har fått till rolig uppgift att hämta/lämna Loka hos dagmatten då det är på väg till hans jobb.

Dagmatten har en tibetansk spaniel hane på några år som hon tog som omplacering. Tyvärr pinkar det lilla kräket inne och skvätter runt så hon har tatt på honom ett skvättskydd.

En fredag för någon vecka sedan hämtade Matti först Loka och plockade sedan upp mig. I bilen frågar han efter en stund om hundar precis som människor kan bli synkade när de har mens/löper.

Ja, sa jag, det är inte ovanligt att tikar som bor ihop blir synkade på det viset.
Jaha, svarar han. Då kommer nog Loka att börja löpa snart!
Jaså... varför tror du det...?
Jo för C:s hund löper nu. Den hade löptrosor på sig.
*skogstrollet börjar fnissa i bilen*
Söt, den där hunden är en POJKE...
Reaktion: :eek: Varför har den LÖPTROSOR på sig då??
Det är ett skvättskydd ....*förklarar vidare*

Så nu har sambon fått en överkurs i hundattiraljer han helst nog klarat sig utan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 840
Senast: Calmiche
·
Relationer Jag har nyligen flyttat hemifrån och har ett hat till alkohol. Speciellt om den intas av mina föräldrar. (Har inget hat emot dem...
2
Svar
39
· Visningar
4 322
Senast: Ramona
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 123
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka