Ny här...

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Norrland

Hej... en ny medlem här på buke. brukar mest annars springa runt på hästsidorna men nu har jag även hittat ett nytt forum - detta

är 22 år och försöker bli gravid. Är inne på tredje försöket.
sista mens var 25 april. ÄL runt den 10. (äl-tester)
men så igår hände ngt mysko. kroppen känns som innan mens så hoppet var lite i bott. Det kom dessutom lite rosa på pappret efter toabesök. Jag suckade mest å tänkte "jaha. då misslyckades vi igen"
2 yyyyyynkliga droppar i min vita trosa å hoppets låga släcktes helt. mensvärk. men... det kom inget mer. Gosade på kvällningen å tänkte att "nu kommer väl tant röd igång.." men icke. Idag syns ingenting på pappret. Lite molvärk å ömma bröst.

Kan det ha varit en nidblödning? nån fler här som haft? hur vanligt är det? när ska jag testa? ska eg ha mens på ons/tors men jag gissar att det inte är läge att testa redan då om ägget fäste igår? (om det nu var så)

tack på förhand för svar.

//Norrland
 
Sv: Ny här...

Skulle du ha fått mens nu? Vänta ett par dagar ialla fall så du ser vad som händer, när jag försökte bli gravid med Fredrik så hände det ett par gånger som jag trodde att nu nu är jag gravid och så kom mensen några dagar senare, i och med att jag är väldigt punktlig så är min gissning att det var väldigt tidiga missfall... Men tillslut så var jag gravid ialla fall, och jag vågade knappt tro det själv utan testade först efter att jag hade gått över mensen med två veckor... :o :D
 
Sv: Ny här...

När jag fick barn nr 2 hade jag min sista mens i vanlig tid, men mycket mera sparsamt. Vid barn nr 3 hade jag precis sióm du mensvärk, och trodde att nu sätter det väl igång, men komma aldrig något blod. Inget av barnen var så nogrannt planerade, mer att vi ville ha barn, och använde inte p-medel, och tänkte att "blir det så blir det". (Och det blev det ganska snart:D , hade samma barnmorska vid inskrivningen som hade tagit bort spiralen. "Oj, är du redan tillbaks" löd hennes kommentar:rofl: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har haft alla gravidsymptom man kan tänka sig utom illamående, hade äl för 2 veckor sedan. Testat negativt tre gånger men magen ser...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: piggelin
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 464
Senast: Kaos
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 561
Senast: Gry
·
Hästhantering Hej jag är ny här på buke och vet inte riktigt hur det fungerar än.. men jag blev medlem av en andledning, mitt problem. Det är så att...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
31 004
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp