Nu är jag trebarnsmorsa!!!

A

Adrian

Nu har den tredje killen kommit ut.
Visserligen nästan tre veckor tidigt men allt är helt OK.
Vaknade med värkar på natten och sedan föddes killen tre och en halv timme senare. Mycket okomplicerat.

IMG_0100.jpg
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Vilken liten sötnos :love: Grattis till lillkillen och en snabb förlossning :)
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Åh så bebissjuk man blir:love: Grattis!!
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Grattis både till söt bebis och lätt förlossning.
Bebisar är sååååå söta.
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Fantastiskt söt! Väntar min snart (bf 9 april) och efter din bild längtar man ju ännu mer!
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Glömde ju grattulera....
GRATTIS!!!
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Men ska bli moster om 3 vecker... då får jag mysa.......................................:love:
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Grattis till ytterligare ett litet hjärtegryn!!
Och vilken sötnos :love:
Så härligt med en sån okomplicerad förlossning!!
 
Sv: Nu är jag trebarnsmorsa!!!

Tack till alla!

Jag måste säga att den här bebben är den "enklaste" av de tre som vi har. Lillkillen sover ca två timmar mellan varje amning och ca tre-fyra timmar mellan varje på natten så nu är jag nästan utvilad.

Fler bilder kommer, datortiden är något begränsad pga att bägge storebrorsorna är hemma hela dagarna just nu och kräver lite stimulans också.

/Adrian
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: IngelaH
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 264
Senast: Madalitso
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 226
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! har fått ett otroligt bra erbjudande på en fd hopphäst. Tävlade sparsamt upp till 120 tidigare år men har nu hobbyridits senaste 5...
2
Svar
25
· Visningar
2 465
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp