Nu är det på riktigt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
R

rotfruktsblandning

Nu är vi inskrivna och klara :banana:

Nu är det bara en lååång väntan till UL :angel:

Bra och höga blodvärden, bra de som de testar i urinet, lågt blodtryck och lågt blodsocker.

Så det blir till att små äta hela tiden långsamma kolhydrater för min del!

Jag är i vecka 12 (11+0) :bump:
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Tänkte göra det idag men väntar nog till nästa vecka, sambon har inte kommit lika långt i smältandet som mig.
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

hehe..

på tal om sambor.. min sambo gick om mig i smältandet efter inskrivningen..jag fattade inte riktigt medans han bar helt fokuserad och berättade för alla!
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Åh va roligt att allt ser bra ut! :)
Passa på at njut och gör massa skojjiga saker innan magen blir för stor! Gå på bio, ät på resturang och allt annat mysigt och kul för sen när magen är som störst så känns inte det så aktuellt (iallafall gör det inte det för mig)
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Jo visst så smälte det nog in en hel del under inskrivningen.

B.la så vaktar han mig när jag äter så jag äter och dricker ordentligt. Och imorgon tänker han minnsan åka till affären och köpa mes-smör och lära mig äta det!

Medans jag och BM pratade graviditet, så pratade han och BM om vilken mat han ska trycka i mig!
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Vad roligt, då kommer du och jag få samma månad, jag gick in i vecka 14 idag!

Passa på att njuta av magen nu, och GRATTIS än en gång! Låter förresten lite roligt med din sambo, jag har en här med, som kollar mig noga, ser till att frukt, rotfrukter, fisk och tabletterna slinker ner! Han är så gullig med sitt "vaktande"!


nevi aka secrecy!
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

22 september räknade BM, men jag har otroligt oregelbunden menscykel.

Här är en bild från idag :)

v11005.jpg


Nu börjar svullnaden lägga sig...
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

WOW, vad mage du har fått redan, min syns inte än..... Lite, lite har det börjat bukta, men det kan lika gärna vara allt godis jag äter :o

Så här ser jag ut (om ni står ut med lite nakenbild på mig:angel: )

%7BB8BF54EF-F75D-4631-9E3F-FC508839B8F7%7D.jpg
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Är också i veckan 12 :). Mår fortfarande tjyvens, och ingen mage syns det heller :mad:. Är beräknad till 20 september, men har inte varit på UL ännu.
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Åh GRATTIS!! skoj! jag är också gravid i vecka 12...går in i vecka 12 idag faktiskt! är beräknad till 27 september! :)
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Äsch vad f*n jag orkar inte logga in och ut hela tiden :angel:

Nu börjar min kropp säga ifrån mitt aktiva liv!

Svimmade i måndags efter att jag ansträngt mig :angel:

Och idag höll jag på och dö av utmattning efter att inte ha gjort någonting i princip, förut kunde jag lätt gå med 3-4 vagnar nu tog jag 1 vagn, ½a vägen och blev flåsig :p

Och nu när jag kom hem upptäckte jag att jag fått en ynka pytte blödning :eek: Men det gör inte ont någonstans.

kryddade maten med grillkrydda och svartpeppar och fick det att luka jordnötter :rofl: Gissa om sambon kolla konstigt på mig :angel:

Så har sambon köpt messmör idag, och det ska jag äta nu till fika på jobbet tillsammans med frukt.
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Hej du.
Nu så vågar jag grattulera.
När du kommit ut ur anonymiteten.
Allt som jag kom på att skriva blev liksom ledtrådar om vem du var.

Grattis grattis och välkommen till insikten att graviditet är j*la skit.
Bebisar är dock gulliga så man får kompensation sedan.
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Jo eller så är man medlem på familjeliv där likadana bilder finns på min sida :p

Det jobbigaste just nu är att jag kommer ju rulla fram under classic car week i sommar :rofl: det äv v.31 och då är jag i v. 32....

Och mina planer med hästen! Vi skulle ju starta 1.10m hoppning i höst :angel: jag har redan en medryttare så det är ju skönt :)
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Heter du likadant där som här? jag finns där med, men jag har varit anonym och döpt oss till Vårt Frö!
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Åh, jag läste din svimningstråd, och tänkte direkt "gravid eller" :p. Tyckte allt att man kunde utläsa det rätt lätt mellan raderna ;) !

Stort grattis och lycka till :bump:
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Grattis! Det där med hästen ordnar sig, se till att få ett snitt, amma inte alls och ha en pappa som stället upp på barnet så kan du tävla en månad efter :bow:

(Skämt å sido, tävlingar finns ju kvar till senare, du kommer vara som uppslukad över ditt lilla knytte när det väl gjort entré :love: )
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Äsch, nu var jag ju genast tvungen att försöka hitta dig på familjeliv :D

Vad kan du tänkas heta där då?
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Grattis och lycka till!! :bow::jump:
Önskar att jag också var gravid, men det är inte läge för det än. :cry::smirk::angel:
 
Sv: Nu är det på riktigt :)

Men men men men... Jag trodde du var escodobe :D (hon skrev någon tråd om att hon hade svårt att hitta en bra klänning pga magen, men hon kanske också är gravid? Noll koll...)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 607
Senast: Juli0a
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 953
Kropp & Själ Anonymt nick! Är det någon som känner igen sig/symtomen? Jag har haft problem med magen i ett år, även om det sakta blev bättre i...
2
Svar
26
· Visningar
6 360
Senast: hastflicka
·
Tjatter Vi är ju alla vuxna här så nu är det kanske läge att fundera på hur ni var som barn? Vad pysslade ni med när ni inte sov?:D Var ni ett...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 760
Senast: nickan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp