Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns inga "måsten"
- jag väljer ofta att inte kolla på 90 dygn,,trots sådana avgifter... ofta har man rätt kolla på sina ston och "känner att det fortfarande finns ngt därinne"...
Så du betalar glatt 90-dygnsavgiften utan att kolla stoet först?!
Friskt vågat!Jag ska ut med 12.000 kr nästa vecka på 90-dygn, så jag vill gärna veta säkert först att det finns något kvar där inne! Annars får pengarna gå till nästa års fölavgifter!
Fast jag har 90-dygnsavgift på mitt sto, så jag måste kolla på 90(eller det lär bli på antingen 89 eller 92 eftersom 90 är en lördag)
Men så har jag 2 andra märrar här som går på bete som ska ha sin 90-dygns i samma veva och vet. tyckte vi skulle samköra kollen för att spara några kronor. Dock vet jag inte om de har 90-dygnsavgift eller Levande föl (Ängagården, nån som vet?), och är det levande föl så är det ju lätt löst, annars skiljer det några dagar.
Jag brukar också betala utan att kolla och sedan kollar vi alla på en gång genom att vår hemmaveterinär känner på dem rektalt.
Förvånande nog så var 92 dygnaren tom!!!!
Gira![]()