M
MackMax
Sv: Never ending story,
Nej, Det är en väsentlig skillnad på att hänga ut en person med namn på ett forum och på att andra söker sig egen information om vem verkaren är.
Du verkar i så fall inte förstå att du redan har gjort något som du tydligen inte är mycket för att göra i så fall.
Är man nyfiken så är det väl bara att ringa upp berörd länsstyrelse och ta del av anmälan eftersom det är offentlig handling och knappast anmält annonymt.
Bra att den/dom som har aggerat har gjort det precis så som det skall anmälas
och som jag med kollegor sedan barfotatalibanernas inträde försökt sprida information om.
Varför jag stälde frågan va för jag kände mig ytterst tveksam till att den uppvisade bilden i startinlägget skulle vara Strasser "trimmad" inte stämmer överens med Dr. Strassers lära om hur metoden skall utföras mer än att hovarna ska stympas och jävulen ska driva ut det onda giftet "iron".
Nej denna bild är slående likt i sitt utförande en hästs hovar som jag så sent som för max 6 veckor sedan fick ta del av i en förort till norra Stockholm.
Dessa hovar jag fick "nöjet" att ta del av va utförda av den andra talebansidan, på den tiden kallad AANCHP och för dagen titulerad Svenska Hovskolan.
Bra att alla håller ögonen öppna för dom har sedan dom för ett par år sedan "gick i ide" åter börjat röra på sig på öpnna fält i tron om att det som varit är glömt..
Strassermetoden eller AANCHP är helt ointressant, det viktiga är att båda metoderna strider mot svensk lagstiftning och viktigast av allt,,
Det är barfota talibanernas utövande i oförstånd som lett till den numera gällande lagstiftningen och skillnaden mellan hovslagare och godkänd hovslagare.
Nej, Det är en väsentlig skillnad på att hänga ut en person med namn på ett forum och på att andra söker sig egen information om vem verkaren är.