Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

DL 2 21:00
17:42 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
19.17 Mirtai röstar på Theodor
20.05 Myrten röstar på cirkus
20,38 quarter4ever röstar på cirkus


Gabby_Ossi 1
Theodor 1
cirkus 2
 
@Snurrfian inlägg nr 300 för nästan en halvtimme sedan!!!
Jag måste ha missat det, jag var som sagt på mobilen, det känns ibland som om den inte får med allt... Mycket knepigt... Nu har jag visserligen datorn men tidsbrist istället... ;) Jag tycker fortfarande att det är lite knepigt med Fios otrologt dåliga teoriande trots att hon ändå har skrivit i tråden och eftersom jag faktiskt inte har hittat så mycket mer att gå på just nu så får min röst hamna där. Snurrfian röstar på Fio eftersom jag tror att hon är ulv som försöker glida sig igenom leken genom att komma med ot inlägg och inte stöta sig med någon.
 
Jag har precis kommit hem och har läst igenom leken, jag ska oxå svara på alla frågor efter DL (det brukar väl ta iallafall 10 minuter till uppdatering) Nu måste jag fokusera på vem jag ska rösta på.
 
Jag måste ha missat det, jag var som sagt på mobilen, det känns ibland som om den inte får med allt... Mycket knepigt... Nu har jag visserligen datorn men tidsbrist istället... ;) Jag tycker fortfarande att det är lite knepigt med Fios otrologt dåliga teoriande trots att hon ändå har skrivit i tråden och eftersom jag faktiskt inte har hittat så mycket mer att gå på just nu så får min röst hamna där. Snurrfian röstar på Fio eftersom jag tror att hon är ulv som försöker glida sig igenom leken genom att komma med ot inlägg och inte stöta sig med någon.

Fast jag blir ju alltid anklagad för det. Trodde jag skrev att jag har extrem tidsbrist.
 
DL 2 21:00
17:42 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
19.17 Mirtai röstar på Theodor
20.05 Myrten röstar på cirkus
20.38 quarter4ever röstar på cirkus
20.46 Snurrfian röstar på Fio


Gabby_Ossi 1
Theodor 1
cirkus 2
fio 1
 
Och så lite snabba tankar om dem jag inte skrivit om innan:
Snurrfian tycker jag mest skriver vettigt, men jag vet inte var jag har henne?
fio har inte heller skrivit något jag egentligen reagerat på.
hemlig verkar mest förvirrad, men det säger inte så mycket. Ska försöka titta mer på henne senare.
Gabby_Ossi har inte skrivit så mycket, möjligt att rösten på Bsf var ett försök att rädda Habina?
Mirtai har haft ont om tid, men jag tycker nog ändå att rösten idag på Theodor är konstig.

Nu ska jag bara lyckas rösta också...
 
Fast jag blir ju alltid anklagad för det. Trodde jag skrev att jag har extrem tidsbrist.
Men då kanske det hade varit bättre att skriva teoriinlägg istället för OT ? Det är ju just det som känns en aning skumt, få inlägg med substans är inte lika skumt.
 
Jaha, helt plötsligt känns DL 2 rörigare än DL 1.

cirkus har fått misstankar samt röster på sig främst för det hon skrev om tvillingarna, men jag vet inte... visst är det kanske skumt men jag känner inte att det är nog skumt för att jag ska vilja rösta på henne då jag ändå tycker hon varit vettig i övrigt. Men å andra sidan vet man aldrig. Jag vet verkligen varken ut eller in när det gäller cirkus...

Mirtais röst på mig tycker jag är skum framförallt eftersom jag ändå är nybörjare och inte har full koll på alla oskrivna regler ännu, men det gör mig ändå inte tillräckligt misstänksam för att rösta där. Det kan ju vara en stressröst pga tidsbrist, men jag följer henne med intresse framöver.

Jag tycker ärligt talat fortfarande att hemlig är skummast, i andra hand Gabby_Ossi. Även jag har mina funderingar på fio men hon har ju skrivit att hon har ont om tid så det känns dumt att gå på för mycket där innan hon hunnit svara på frågor osv
 
Den enda jag reagerar på är nog Mirtai´s röst på Theodor, jag förstår inte logiken i den teorin. Jag tycker det är skumt att hoppa på någon som godförklarar sig, då dom flesta gör det till höger och vänster.

fio röstar på Mirtai
 
Jag vet inte alls vem jag ska rösta på!
Av de som har röster är jag inte så sugen att rösta på någon av dom!

Jag tycker ju den som är skummast är q. Det kan jag inte komma ifrån. Jag tycker först att hennes utpekande av LenaH är skitskumt. Sen pudlar hon - såklart - LenaH var ju god. Jag tror att hon visste det hela tiden och så ska hon verka så ordentlig själv som minsann till och med är hjälpsam och kopierar sin pudel. Det känns ulvigt. Sen hennes uppmaning till våra nybörjare känns som att hon ber dom om att göra bort sig så att hon (och hennes kollegor) får incitament att rösta på dom eftersom man helst inte lynchar nybörjare om de inte är uppenbart onda.

cirkus röstar på quarter4ever
 
Åh vad svårt. Det där med förvirrad är bara underskriften.

Theodor blir försvarad av någon att många nybörjare faktiskt har bättre koll än de som spelat ett tag (då vågar jag nog inte spela igen :p).
Samtidigt så dras jag vidare åt att cirkus verkar skum. Hon tycker det är dumt att q uppmuntrar oss nya att komma med lite infallsvinklar, varför? Är hon rädd att någon av oss vet nåt som är till hennes egen nackdel?
Jag hoppas det duger som motivering.

hemlig röstar på cirkus
 
DL 2 21:00
17:42 Blacksmithfarm röstar på Gabby_Ossi
19.17 Mirtai röstar på Theodor
20.05 Myrten röstar på cirkus
20.38 quarter4ever röstar på cirkus
20.46 Snurrfian röstar på Fio
20.53 fio röstar på Mirtai
20.54 cirkus röstar på quarter4ever
20.55 hemlig röstar på cirkus


Gabby_Ossi 1
Theodor 1
cirkus 3
fio 1
Mirtai 1

Q4E 1
 
Åh vad svårt. Det där med förvirrad är bara underskriften.

Theodor blir försvarad av någon att många nybörjare faktiskt har bättre koll än de som spelat ett tag (då vågar jag nog inte spela igen :p).
Samtidigt så dras jag vidare åt att cirkus verkar skum. Hon tycker det är dumt att q uppmuntrar oss nya att komma med lite infallsvinklar, varför? Är hon rädd att någon av oss vet nåt som är till hennes egen nackdel?
Jag hoppas det duger som motivering.

hemlig röstar på cirkus


nej, jag är rädd att det är tvärt om!
Att hon uppmuntrar er till att göra bort er så hon fritt kan rösta ut nybörjare
 
Äsch jag vet inte, jag håller nog fortfarande cirkus som skum, tycker hon kommit med en del konstiga uttalanden nu på slutet. Samtidigt gillar jag inte Mirtais röst på Theodor. Måste bestämma mig, det får bli en upprepning från igår:
Derring-Do röstar på cirkus
 
Åh vad svårt...

Eftersom jag är så osäker väljer jag att fega och lägger min röst på hemlig där den visserligen inte gör så mycket nytta i röstningen (?), men jag tycker ju hon är skum!

Theodor röstar på hemlig eftersom jag misstänkt henne tidigare enligt min teori om alibi pga rösten från Habina, vilket bara stärkts idag då hon hoppade på mig om att jag "vet för mycket", vilket kändes som en väldigt lätt teori.

Sorry hemlig, jag vet ju att du är ny som jag men röstar ändå på den jag finner skummast idag
 
Jag tycker att cirkus har svängt fram och tillbaka angående q på ett sätt som jag uppfattar som lite suspekt, igår gick hon först på henne ganska hårt, sedan tyckte hon att hennes svar var tillräckliga, och nu återgår hon till att lägga en röst där. Jag tror hennes röst på Habina var ett försök till alibi som slog fel när flera hängde på. Habina verkade ju dessutom ha lite ont om tid så hon gav kanske OK att riskera att bli utröstad.

Gabby_Ossi röstar på cirkus
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 265
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Hudvårdstråden 2
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp