Narnia - Häxan och Lejonet (ULVLEK)

Så fy fan vad jag har stressat.. Död mobil,..köer åka och handla..tar evigheter att handla med denna dieten då jag måste syna innehållsförteckningen. Kom hem för tre minuter sen och slängde mig in i leken, egentligen är det nog bättre att inte rösta alls i de lägena....
 
DL 1 21:00

19.05 hemlig röstar på LenaH
20.31 Habina röstar på hemlig
20.41 LenaH röstar på Bsf
20.47 Snurrfian röstar på quarter4ever
20.48 cirkus röstar på Habina
20.49 quarter4ever röstar på Habina

20.49 Derring-Do röstar på cirkus
20.53 Gabby_Ossi röstar på Blacksmithfarm
20.53 Blacksmithfarm röstar på Habina

20.57 Theodor röstar på Habina
20.57 Fio röstar på Habina
20.57 Mirtai röstar på Q
20.59 Myrten röstar på Habina


LenaH: 1
hemlig: 1
Bsf: 2
q4e: 2
Habina: 6
cirkus: 1
 
nä hitta på teorier är inget man ska eftesträva, men misstanke om dig? Jag hade väl ingen misstanke om dig ? Jag skrev smyger hon med? ( Obs frågetecken) behöver inte alls betyda att jag misstänker dig-i så fall hade jag väl lagt till håller ögonen på snurrfian typ?
Okej då är jag med på hur du menar! :D
 
Så fy fan vad jag har stressat.. Död mobil,..köer åka och handla..tar evigheter att handla med denna dieten då jag måste syna innehållsförteckningen. Kom hem för tre minuter sen och slängde mig in i leken, egentligen är det nog bättre att inte rösta alls i de lägena....
Jag åt två semlor till middag... :p Om man äter hetvägg så är det ju varm mat, eller hur? :angel:
 
För att jag tycker hon är virrig och för att hon och cirkus kan vara onda tillsammans
när är jag INTE virrig inför DL1 ?:p
Du och Myrten verkar ha lite liknande tankar och har redan svarat Myrten att vi inte "showar" jag och cirkus :D men det lär väl inte hjälpa dig heller ....;)
 
Den talande bävern hade sagt att han skulle föra dem till ett säkert ställe och givit dem enkla vapen att försvara sig med under färden. Medan de gick hade han bekräftat allt Lucy tidigare berättat om den onda häxan Jadis som orättmätigt satt som drottning över Narnia.
När det gigantiska vargen störtade fram ur snåren rusade Peter utan att ens tänka fram för att skydda sina syskon. Han hade lovat sina föräldrar att ta hand om dem när de lämnade evakuerades från London och det var ett löfte han hade för avsikt att hålla, även om de nu befann sig på en helt annan plats än någon kunnat drömma om.
Utan att vara medveten om det hade han dragit svärdet han fått och höll det riktat mot den flinande besten.

-Lägg ner svärdet, pojke, morrade vargen. Du är för ung för att vifta med skarpa vapen. Hennes majestät drottning Jadis, härskarinna över Narnia, vill träffa dig och dina syskon. Följ med nu så jag slipper göra er illa.
-Du är lika falsk och full av lögner som Vita Häxan, flämtade Peter. Hon är inte Narnias riktiga drottning och det kan du gå och hälsa henne – utan oss!


Vargen vred huvudet åt sidan och blottade tänderna i ett grin, ett mellanting mellan ett leende och en morrning. Utan förvarning störtade han sen fram i ett språng mot Peter. Peter ryggade bakåt, snubblade och landade hårt på rygg. Men han tappade inte svärdet. Som om någon god makt styrt dess spets hamnade den precis så att när vidriga besten landade över Peter för att slita upp hans strupe blev dess hjärta genomborrat.


latest


Habina var Ulv
 
när är jag INTE virrig inför DL1 ?:p
Du och Myrten verkar ha lite liknande tankar och har redan svarat Myrten att vi inte "showar" jag och cirkus :D men det lär väl inte hjälpa dig heller ....;)

Jag ör nog cynisk efter att ha suttit i lyan med cirkus tidigare när hon planerar "idag ska jag misstänka dig massor" osv :p
 
Den talande bävern hade sagt att han skulle föra dem till ett säkert ställe och givit dem enkla vapen att försvara sig med under färden. Medan de gick hade han bekräftat allt Lucy tidigare berättat om den onda häxan Jadis som orättmätigt satt som drottning över Narnia.
När det gigantiska vargen störtade fram ur snåren rusade Peter utan att ens tänka fram för att skydda sina syskon. Han hade lovat sina föräldrar att ta hand om dem när de lämnade evakuerades från London och det var ett löfte han hade för avsikt att hålla, även om de nu befann sig på en helt annan plats än någon kunnat drömma om.
Utan att vara medveten om det hade han dragit svärdet han fått och höll det riktat mot den flinande besten.

-Lägg ner svärdet, pojke, morrade vargen. Du är för ung för att vifta med skarpa vapen. Hennes majestät drottning Jadis, härskarinna över Narnia, vill träffa dig och dina syskon. Följ med nu så jag slipper göra er illa.
-Du är lika falsk och full av lögner som Vita Häxan, flämtade Peter. Hon är inte Narnias riktiga drottning och det kan du gå och hälsa henne – utan oss!


Vargen vred huvudet åt sidan och blottade tänderna i ett grin, ett mellanting mellan ett leende och en morrning. Utan förvarning störtade han sen fram i ett språng mot Peter. Peter ryggade bakåt, snubblade och landade hårt på rygg. Men han tappade inte svärdet. Som om någon god makt styrt dess spets hamnade den precis så att när vidriga besten landade över Peter för att slita upp hans strupe blev dess hjärta genomborrat.


latest


Habina var Ulv
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana:
 
Jag fick för mig att DL var 21:30 så jag blev lite senare med teoriinlägg än jag tänkt :banghead:
+ att det tog längre tid att läsa allt som skrivits än jag trodde :o
Ja det tar tid att få koll ( om nu ens får koll oavsett hur mycket tid man ägnar det som skrivits ):rofl:
såg din sammanfattning :up:
 
Den talande bävern hade sagt att han skulle föra dem till ett säkert ställe och givit dem enkla vapen att försvara sig med under färden. Medan de gick hade han bekräftat allt Lucy tidigare berättat om den onda häxan Jadis som orättmätigt satt som drottning över Narnia.
När det gigantiska vargen störtade fram ur snåren rusade Peter utan att ens tänka fram för att skydda sina syskon. Han hade lovat sina föräldrar att ta hand om dem när de lämnade evakuerades från London och det var ett löfte han hade för avsikt att hålla, även om de nu befann sig på en helt annan plats än någon kunnat drömma om.
Utan att vara medveten om det hade han dragit svärdet han fått och höll det riktat mot den flinande besten.

-Lägg ner svärdet, pojke, morrade vargen. Du är för ung för att vifta med skarpa vapen. Hennes majestät drottning Jadis, härskarinna över Narnia, vill träffa dig och dina syskon. Följ med nu så jag slipper göra er illa.
-Du är lika falsk och full av lögner som Vita Häxan, flämtade Peter. Hon är inte Narnias riktiga drottning och det kan du gå och hälsa henne – utan oss!


Vargen vred huvudet åt sidan och blottade tänderna i ett grin, ett mellanting mellan ett leende och en morrning. Utan förvarning störtade han sen fram i ett språng mot Peter. Peter ryggade bakåt, snubblade och landade hårt på rygg. Men han tappade inte svärdet. Som om någon god makt styrt dess spets hamnade den precis så att när vidriga besten landade över Peter för att slita upp hans strupe blev dess hjärta genomborrat.


latest


Habina var Ulv

Skönt !!!! :bump:
 
:bump: Härligt en ulv down! :up: Fast den nojjiga jag fundera genast över alla rösterna på Habina, det måste vara någon eller några som försökte skaffa sig ett grymt alibi... :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 266
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp