nån som vet?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare juvel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 236
J

juvel

Hej hej... vet absolut inte om jag lägger denna rätt... men jag har ett sto som jag skulle vilja veta mer om, men kan inte hitta nåt.

så om nån vet var man kan söka så säg gärna till.

men iallafall.. d e ett sto född 1992. e. contender- lansiär 377.

d jag egentligen vill veta d är om hon är diplomsto å sådana saker.

det jag vet om henne e d jag skrivit.. har bara kännt henne 2 veckor nu...

nån som vet något om henne lr var man kan söka så skulle jag bli riktigt glad. :bow:

mvh Juvel

Sv: nån som vet?

har provat.. inget resultat... förra ägaren sa att hon va diplomsto å hoppat medelsvår så jag skulle egentligen bara vilja kolla om det stämmer...men så sökte jag på den sidan men hitta inget... '

tack iallafall :D

Om du inte hittar henne där kan du pröva att slå hennes mamma på namn eller stamboksnummer och sen kolla bland mammans avkommor.

Är du förresten säker på att det är Lansiär 377 som är morfar och inte Lancier 987?
Hittar ett sto e Contender med honom till morfar och född 1992.

Är du förresten säker på att det är Lansiär 377 som är morfar och inte Lancier 987?
Hittar ett sto e Contender med honom till morfar och född 1992.

njo d kan vara lancier 987... ägaren innan sabara lanciär så då tänkt jag bara på "377 lanciären" vilken sida hittade du det? kram

På allbreed och sen på sidan pazuzu hänvisar till. Om det är hästen jag hittat har hon en romersk siffra efter namnet. Jag hittade henne när jag skrev namnet utan romersk siffra, och om det är den hästen så är hon importerad och då får du kontakta hennes utländska avelsförbund för resultat.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 874
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
3 245
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 663
Senast: Pratsch
·
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 649
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka