Nån som kan Finska?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Pia-Moni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 068
Status
Stängd för vidare inlägg.
P

Pia-Moni

Jag har en häst som jag köpt i från ett imoport stall , hon kom ifrån tyskland sa dom. så jag vet ingen ting om henne hur hon haft det eller nått men jag har letat lite på internat och hittat lite om hennes stamm.Men när mamma titta på internet i går hitta vi en sida med massa ston på verkar vara avelsston och den 9.onde neråt var min häst Pia-Moni men vet inte vad det är för hästar eftersom det står på Finska.Men hon är iallfall med där och då kan man ju misstänka att hon stått i Finland också, och på sidan står det ingen adress telenummer eller finns ingen gästbok så man kan ju inte skriva till dem.Men om det är nån som kan finska kan den ju översätta vad det stog på sida :)
Mvh madde

http://koti.mbnet.fi/pinrocks/tammat.htm

Sv: Nån som kan Finska?

På sidan innan, så att säga, står kontakt uppgifterna. Sidan är ston som är till salu via ett stall i Finland.

Kan du finska, för det skulle vara kul att veta lite vad det är för stall och vad hon såldes för och så. ,

Kopiera texten, släng ut den på Senior och låtsas att du inte vet att det har med avel att göra, så är det säkert nån som kan finska! ;)

Pia-Moni, född i Tyskland 1996, 147cm. Stoet är mycket lovande inom dressyr, men tyvärr har hon en gammal skada som hindrar tävlingskarriären varför hon går över till avelsverksamhet år 2005. Kommande fölet är redan tingat

så nånting står det om just det stoet.. hängde itne riktigt med på vad mer du ville ha översatt bara

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

W
Avel hej! Har ett sto efter Shogun och udanefter Mackay(avelsvärderad) och tänkte höra om någon vet något om någon av dessa hingstar. Står...
2
Svar
32
· Visningar
4 031
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka