Någon som vet hur det blir med Kinda?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Undret

Trådstartare
Kommer dom att ha ngn tävling? Eller rättare sagt, är det överhuvudtaget ngn idé att anmäla sig?

Planeringen sket sig ju totalt nu, Mantorp är flyttat till Trossnäs som kanske ska flytta till den enda helgen som jag är bortrest på hela året så därför missar jag DM!!! Får väl hoppas att Tranemo slipper skjuta på sin tävling iaf :crazy:

Sv: Någon som vet hur det blir med Kinda?

Kinda är optimistiska och har lagt ut proppen nu!

Jag har anmält mig, betalar gör man ju på plats så då slipper man det krånglet om dom ställer in.

Håller tummarna!

Jag tänker åxå anmäla mig å jag hoppas verkligen tävlingen blir av!

ja, det får väl bli först start där då.....

Okej, då anmäler jag mig och hoppas :smirk:

Men hur är deras (lätt)bana, svår, normal eller lätt? (funderade på om jag ska låta honom gå en debutant som första eller om jag ska gå direkt på lätt, han är ju hyfsat säker fast man får väl inte träna så mkt innan..)

Jag red lättbanan ifjor och upplevde den inte som särskilt svår.
Min första start är också planerad till Kinda, lätt klass. Det blir en intensiv start på säsongen för mig, jag tänkte rida mantorp två veckor efter det och sedan ytterligare två veckor efter det här hemma på gotland. I juni blir det inget alls och sen tänkte jag debutera cnc* i botkyrka om det går ihop med hans övriga liv som riddarhäst...

Nelle skrev:
Jag red lättbanan ifjor och upplevde den inte som särskilt svår.
Min första start är också planerad till Kinda, lätt klass. Det blir en intensiv start på säsongen för mig, jag tänkte rida mantorp två veckor efter det och sedan ytterligare två veckor efter det här hemma på gotland. I juni blir det inget alls och sen tänkte jag debutera cnc* i botkyrka om det går ihop med hans övriga liv som riddarhäst...

Okej, då prövar vi lättklass..

Min pålle ska (förhoppningsvis) gå Kinda, Tranemo, Mantorp (eller Trossnäs beroende på om dom får flytta eller inte). Sedan är det en lugn vecka, och efter det är det Mariestad. Och sen Trollhättan, Trossnäs, Botkyrka/Boxholm, Örebro, Enköping, Stora Wäsby och Trossnäs igen... fast då blir det väl ganska många ändringar... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 639
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej - jag behöver hjälp! Letade länge och väl efter vart jag skulle posta det här - men hittade inget. Jag blir så frustrerad och arg...
2
Svar
26
· Visningar
6 148
Senast: Maqurell
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 963
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 469
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10