När börjar man med leksaker?

Status
Stängd för vidare inlägg.

maiagull

Trådstartare
Vår dotter är nu 2,5 månad och börjar så smått utforska världen. :love: Hon sitter gärna i babysittern och tittar och "pratar" högljutt. Men när är det dags att ge henne mer stimulans? Och vad? Hon har en bitring som hon viftar med ibland, men det är allt än så länge. Tips önskas :d
 
Sv: När börjar man med leksaker?

"babygym" kan man ha både när de sitter i babysittern och när de ligger på golvet.
Jag minns inte åldrar, men det ger ju stumilans bara genom att de tittar på leksakerna först och när de blir redo för det så börjar de sträcka händerna mot grejerna..
 
Sv: När börjar man med leksaker?

det låter inte dumt. Jag ska ge mig ut på blocket imorgon och se vad som finns. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: Modest
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 727
Senast: Juli0a
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 852
Senast: Mabuse
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 131
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp