T

Tican

jag ger min pålle hippo müsli (+ hö, b-vitaminer, betfor och groov) och tycker det är ett väldigt bra foder! :) nån som har nån annan åsikt?? kan så lite på den fronten.. :crazy: nån annan bra müsli?? :confused:
 
Ger också lite musli(Eggersmann örtmüsli) utöver havre som kraftfoder. Eftersom jag inte är så förtjust i pelleterade foder (har hör att bindmedlet i sådana kan vara dåligt), så är det ju müsli man får titta på.
Min häst är väldigt fötjust i detta foder, det luktar (och smakar) förmodligen lite som sådana örtgodis man kan köpa till pållen i hästaffären. :d
 

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 123
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
451
Senast: Linda_A
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
256
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 083

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp