Rotterö
Trådstartare
Sv: Misslyckat MT i dag
1 , Det blev bara så. Kenneln undrade om inte vi kunde göra MT. Ja kanske det svarade jag, Kul grej.
Jag är inte mycket för dessa grejer. Har haft 3 rottisar innan . aldrig gjort MH o MT. Men vi har tävlat o fixat ändå.
Så det är inte hela världen
2 Jag ville kolla hur hon va nu. För hon är piggare.
3 varför inte jag gick med henne. Jag har drabbats av rematism. Har så fruktansvärt ont i mina händer o knän. Ka inte kampa med hunden.
Angående att vi stod i publiken blev bara så. Vi hade tänkt sitta i stugnan. Men ville gärna se.
Hon är väldigt mammig
Vi har mycket mycket bra kontakt
På MH då va hon ko lugn. Då gick jag med henne. Srang inte runt o lekte. Men hon kampade inte då heller. Men hon klarade spöke o overallen o skott o annant.
Har läst tråden och måste få fråga;
1) varför starta om du tycker hunden är för omogen för det?
2) varför starta om hunden är hämmad av tidigare sjukdom och därför inte förväntas gå på topp av sin förmåga?
3) varför låta någon annan gå med hunden och själv stå i publiken om den är så lättstörd av att du finns i närheten?
Inget illa menat, men jag förstår inte tänket bakom.
1 , Det blev bara så. Kenneln undrade om inte vi kunde göra MT. Ja kanske det svarade jag, Kul grej.
Jag är inte mycket för dessa grejer. Har haft 3 rottisar innan . aldrig gjort MH o MT. Men vi har tävlat o fixat ändå.
Så det är inte hela världen
2 Jag ville kolla hur hon va nu. För hon är piggare.
3 varför inte jag gick med henne. Jag har drabbats av rematism. Har så fruktansvärt ont i mina händer o knän. Ka inte kampa med hunden.
Angående att vi stod i publiken blev bara så. Vi hade tänkt sitta i stugnan. Men ville gärna se.
Hon är väldigt mammig
Vi har mycket mycket bra kontakt
På MH då va hon ko lugn. Då gick jag med henne. Srang inte runt o lekte. Men hon kampade inte då heller. Men hon klarade spöke o overallen o skott o annant.