Mantorp v.14 flyttad till maj!

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Caligrate xx

Det går tykten om att Mantorps fälttävlan i april som så många bukefalister planerar att inleda sin tävlingstermin med flyttas till maj.:eek:
Inte så konstigt, eftersom att det är typ en halvmeter snö här och 10-15 minus...:crazy:
Men detta är vad jag hört, inte vad jag vet:cool:

Sv: Mantorp v.14 flyttad till maj!

Läste just på deras hemsida.
Tävlingen flyttad till 6-7maj.

Så vilken blir er första tävling nu då?

Kinda RF v.16 om nu snön hinner försvinna till dess.

flyinge får det kanske bli då...:)

Ja ha då slipper man i alla fall välja mellen mantorp och flyinge:smirk:

läste åxå de precis! undrar fortf. om tågarp (ponny) kommer ha kvar sin veckan innan..?! de får väl blir flyinge sen då..

Wiiie skrev:
läste åxå de precis! undrar fortf. om tågarp (ponny) kommer ha kvar sin veckan innan..?! de får väl blir flyinge sen då..

Att Tågarp ska kunna ha sin verkar inte troligt med tanke på underlaget de har.
Flyinges bb tror inte heller att det kommer att gå. (Har pratat med en banbyggare idag som haft kontakt med dem.)

Gärds tar beslut den 19 om det blir något i april. Som det är nu verkar det inte bli något. ½ m snö.... det är mycket att göra på banan när snön är väck. Men vi får se. :smirk:
(Reservdatum för Gärds är 26-28/5)

Någon som vet om hur det ser ut hos Udden?

prins_rollo skrev:
Ja ha då slipper man i alla fall välja mellen mantorp och flyinge:smirk:

men det blir andra val :angel:

Nya kollisioner .. jag lovar..

Vet att någon hade en ide om en hårtork, så nu alla fälttävlanvänner ut med era hårtorkar o ta veck den förbannande snön;)

Wiiie skrev:
Har pratat med banbyggaren i Tågarp, dem flyttar den till ett senare datum.Ev den 30/4, men det var inte helt klart.:confused:

haha..jag diggar dina ideér.
Spec den om att be till snöguden, eller vad det var :D

Idasagare skrev:
Att Tågarp ska kunna ha sin verkar inte troligt med tanke på underlaget de har.
Flyinges bb tror inte heller att det kommer att gå. (Har pratat med en banbyggare idag som haft kontakt med dem.)

Gärds tar beslut den 19 om det blir något i april. Som det är nu verkar det inte bli något. ½ m snö.... det är mycket att göra på banan när snön är väck. Men vi får se. :smirk:
(Reservdatum för Gärds är 26-28/5)

Någon som vet om hur det ser ut hos Udden?

okej, joo..jag tror inte heller de blir nåt i tågarp, anmälningstiden går ut den 10:e så jag funderade nämligen på att anmäla mig..men men..vi får se! :bump:

Här (på Udden) är det mycket snö på alla terrängbanor, så det är bara att hoppas att det försvinner SNABBT! :crazy:

Inget påskmeeting :(
Det är ju så mysigt att åka till skåne och möta våren, äta påskmat i bilen och ha det mysigt :D

Jo det blir väl det....alla passande tävlingar skall ju alltid ligga på samma helg. Fast det blir väl så när man har ganska många tävlingsplatser att välja på inom en radie av 30mil:)

fast på Udden brukar väl snön försvinna snabbt, och tävlingen är ju inte förrän i slutet på april och får det f-n ta och vara vår!

haha.. Just det, det var det ju! :D
Då så, ikväll ber vi till helvetet om gröna ängar!

fälttävlansnisse skrev:
Vet att någon hade en ide om en hårtork, så nu alla fälttävlanvänner ut med era hårtorkar o ta veck den förbannande snön;)

Det var min idé :D nån som kan ta med sig förlägningssladdar? Annars blir det en väldigt kort bana :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Äldre Med en vecka kvar till semifinal 1 i ESC 2018 kommer här årets första INFÖR ESC-tråd! Eftersom de slutat sända inför-programmen på tv...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 098
Senast: mandalaki
·
Hästvård Hej, min häst har i princip vilat sedan september förra året då han först fick en stor blödning i gaffelbandet som tagit lång tid att...
Svar
7
· Visningar
1 510
Skola & Jobb Efter som att jag inte är särskilt rationell för stunden behöver jag lite inputt. Bakgrundsinfo: Sa upp mig i våras från mitt älskade...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: cherie
·
Hästvård Till att börja med,veterinären är inkopplad! Min häst druttade omkull ordentligt i hagen i senvintras,var inge halt eller något efter...
2
Svar
36
· Visningar
9 169
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30