Är det den jag visat bild på? Jag gjorde den också som fux (även om det kanske framgår dåligt på foto )Ah vad kul. Ja den är nog superfin som svart också eller vilken färg som helst egentligen men för mig är det verkligen en klar fux.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det den jag visat bild på? Jag gjorde den också som fux (även om det kanske framgår dåligt på foto )Ah vad kul. Ja den är nog superfin som svart också eller vilken färg som helst egentligen men för mig är det verkligen en klar fux.
Tänk om du blir jättebesviken.....
Underbar blev den!!!!! Det här är så himla roligt! WOW!!Har gjort ännu en bild från Måla hästar Har gjort manen på den grå hästen med silver-färgpenna (inte metallic, utan den heter silver, från Master Art pennorna jag har). Dock svårt att få på bild, men hoppas ni ser lite ni som funderade på det
"fläckarna" på halsen är med glittrig silverfärgad gelpenna.
JAA!! Helt galet läckra färger!!!!!Är det den jag visat bild på? Jag gjorde den också som fux (även om det kanske framgår dåligt på foto )
@Lena Furberg Tack! Det är ju nästan lite nervöst att visa upp "dina" hästar ju, man vill ju göra dina illustrationer rättvisa på nåt sätt. Dom är ju underbara!
med tanke på bilderna jag har sett här så kan jag omöjligt bli det
Tänk om du blir jättebesviken.....
TACK!!!!!!!I love it
Ah my gawd!Titta vad jaaaaag har!
Men alltså @Lena Furberg, dina bilder är FÖR bra. Jag kommer ju inte våga måla dem De är ju helt fantastiska! Öppnade mappen, kollade på första bilden, tänkte "åh, den här är min favorit", tittade på nästa, tänkte "åh, det här, det är min favorit!" och så fortsatte jag Nu måste jag ta en liten paus och fundera på vilken bild jag vill börja med.
Det är från Clas Ohlson av märket Sense. 50 pennor, två av varje färg. Kommer ha hälften hos morsan och hälften hemmaAh my gawd!
Såååå avundsjuk!
Vilka är pennorna i den fyrkantiga lådan?
Nejmen..... Tack!!! De var väääldigt roliga att teckna.... Tack!!!Titta vad jaaaaag har!
Men alltså @Lena Furberg, dina bilder är FÖR bra. Jag kommer ju inte våga måla dem De är ju helt fantastiska! Öppnade mappen, kollade på första bilden, tänkte "åh, den här är min favorit", tittade på nästa, tänkte "åh, det här, det är min favorit!" och så fortsatte jag Nu måste jag ta en liten paus och fundera på vilken bild jag vill börja med.
Åh - en musblack!!!! Och en med bläs! Underbart! Det är så magiskt roligt att se vilka färger ni väljer!!https://www.facebook.com/plugins/po...rsson.969/posts/10209314313648384:0&width=500
Varför kan jag inte få in bilden direkt i inlägget? Gahh..