Milosari
Trådstartare
nu har cillamuffins och hennes labbe räddat livet på ytterligare en hund. vi och schäfern var ute på en lugn skön promenad i det sista eftermiddagsljuset, när jag ser en liten vit hund komma springande. faaaan tänkte jag, ser en tjej med cykel som stannar vrålar att min hund hugger och släpper labben. men det var visst inte hennes hund . hur som helst är den lilla skithunden mycket intresserad av schäfern som vid det här laget håller på att krypa ur skinnet och skriker i högan sky. ett par välriktade sparkar och hunden håller sig på ett par meters avstånd. då ser jag långt långt borta ett par som kommer gående i lugn takt och visslar på den lilla hunden. labben springer bort till tjejen med cykeln för att hälsa och hon är snäll nog att ta fast honom. då kutar den lilla -hunden bort till sina ägare, som låter bli att koppla hunden utan bara vänder och går. ingen ursäkt, inget "tack för att du räddade livet på vår hund" (ett bett från min jycke och det hade inte funnits nån liten brunochvit hund mera), INGENTING!! mycket irriterad och med en hund som är helt tokig av adrenalin gå jag så hemåt. döm min förvåning när jag hör en bekant vissling och ser den lilla hunden springa lös IGEN! nu har vi tagit en liten genväg istället för att följa cykelvägen som den lilla hunden springer på så den hittar inte oss utan springer tillbaka till ägarna.
hur faaaaan tänker dom egentligen?? hade det inte varit för att jag hade fått så mycket problem hade jag fan låtit min hund bita ihjäl den lilla... vi som faktiskt hade gjort lite framsteg i hundträningen... nu är allt spolierat. helvetes j-la skiiiiit!
hur faaaaan tänker dom egentligen?? hade det inte varit för att jag hade fått så mycket problem hade jag fan låtit min hund bita ihjäl den lilla... vi som faktiskt hade gjort lite framsteg i hundträningen... nu är allt spolierat. helvetes j-la skiiiiit!