Liten solskenshistoria

Rie

Trådstartare
En hundägare var ut på promenad med sin hund i en by där hunden inte varit förut förutom något besök på ortens djurklinik.
Hunden försvann och hundägaren ringde till vänner som hjälpte till att leta denna lördageftermiddag.
Ingen hund.
Men så ringde ortens veterinär....
Han hade varit på kliniken när något krafsade på dörren....När han öppnar står en liten hund där och vill in. Veterinären kollar med chipläsare och hunden vsar sig vara märkt med sådan.
Veterinären ringer matte och berättar var hon kan hämta hunden.

Smart jycke som letar reda på precis rätt person.....Det skulle ha varit roligt att se veterinärens min när han öppnade dörren.....

Sv: Liten solskenshistoria

Jo, den minen hade man varit skön att skåda.:rofl:
Våra hundar brukar annars försöka rymma från veterinären inte till, men de kanske är lite udda :p.

Sv: Liten solskenshistoria

:rofl:

Schysst betyg för veterinären! "Här är det roligt, här är jag trygg. Matte har försvunnit, och jag är lite stygg. Här är de vänliga, man får klapp och skoj. När de där inne öppnade så sa de Ojojoj!"

Nja, kanske inte världsbästa rimmet, men jag försökte iaf ;)...

/Syrsa

Liknande trådar

Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 965
Senast: Nominous
·
Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 236
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Idag på väg hem från min morfar (17 mil ut i skogen inåt landet från Umeå), så ser jag helt plötsligt en hund springa på vägen utan...
Svar
16
· Visningar
2 322
Senast: Rie
·
Övr. Hund INFÖR VALPKÖPET Häll ut pölar av kall äpplejuice på golvet och mattorna och gå sedan runt barfota med ljuset släckt Gå till...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: Cezzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bilköp och hundbur
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10