Levnadsintyg

MJLee

Trådstartare
Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in ett levnadsintyg på att hon lever. De brukar skickas ut av Pensionsmyndigheten. I år har hon inte fått det och naturligtvis glömt bort att hon måste gå till ambassaden för att få det stämplat.

Jag har hittat ett levnadsintyg som jag skickade till henne 2017 men kan inte hitta att det går att ladda hem från Pensionsmyndighetens hemsida. Är det fortfarande samma intyg eller har de gått över till något förtryckt? Det brinner lite i knutarna.

Hjälp?

Hmm, det visade sig att jag redan hade det sparat på datorn. Jaja, bra till nästa år när mamma glömmer att skicka in det igen.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 346
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Ja helt utan anledning slutade min datorskärm på laptopen att fungera idag :( så nu vänder jag mig till kloka buke! den flimrar i alla...
Svar
8
· Visningar
716
Senast: canine
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 721
Senast: Nominous
·
Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på...
2
Svar
29
· Visningar
7 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Födda -21