Längtar Riktigt mycket

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Blackfelicia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 631
B

Blackfelicia

Om ca fyra veckor så får jag hem min valp och jag kan säga att jag längtar otroligt mycket på att få hem honom. Jag är och hälsar på honom två ggr i veckan och jag blir bara kärare och kärare för varje gång jag ser honom.

Det är en blandis av Amstaff Rottweiler/siberian husky jag vet en jävla blandning och det kommer att bli en stor hund av honom, och jag vet exakt vad jag ger mig in på, men kan inte hjälpa men är så himla kär i den här hunden.

Och jag har stora planer för honom vi ska bla annat börja på valpkurs i februari mars nån gång där, ser framåt att få arbeta med honom och se honom utvecklas.

Här kommer en bild på honom ingen jättebra bild

view.php

Ville bara skriva av mig lite är så himla kär i honom.

Sv: Längtar Riktigt mycket

Inget är som väntans tider, Lycka till med lillen. Vad ska han heta??

Sv: Längtar Riktigt mycket

Så sant så :). Han ska heta Isaac

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 849
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 653
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
2 016
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka