Kollat kön idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Kollat kön idag!

*KL*

Tycker ni är rätt hårda i diskussionen mot Naggur!

Alla tycker inte lika = Visst och att då en normal diskussion kan komma att föras = Fine......

... Men tagga ner lite !
 
Sv: Kollat kön idag!

men jag tycker det är lite konstigt med en pojke med rosa och blommiga kläder.

Varför då?


Vi har flera killar på förskolan med både rosa, röda , blommiga (dock inte så vanligt bland varken killar eller tjejer) lila, gula osv kläader. Samt flera tjejer med svarta, bruna,blåa, beige och gråa kläder.
 
Sv: Kollat kön idag!

Vadå tagga ner? Man måste ju få fråga om man inte förstår?
 
Sv: Kollat kön idag!

Ja har jag någon gång i tråden skrivit att man inte får fråga ?

Jag citerar mig själv:

"Alla tycker inte lika = Visst och att då en normal diskussion kan komma att föras = Fine"

Jag skrev rent allmänt och du tog åt dig, eller ?
 
Sv: Kollat kön idag!

jag bara tycker det.

de är väl sammhället som fått mig att tycka som jag gör.

alla andra färger förutom rosa och alla mönster förutom blommigt tycker jag är heöt okej att ha på både tjejer å killar.

Jag kmmer dock inte klä min dotter i rosa och blommigt för jag tycker de är fult.

niphredil: Jag har försökt förklara förtioelva gånger!

Jag tycker inte att en tjej ska rida och en kille spela hockey. Men oftast är det så, å de kan jag inte göra nått åt!

Jag har häst själv och därför kommer hon att komma i kontakt med hästar vare sig hon vill eller inte. samma sak med bilar då pappan har det som sitt största intresse. Jättekul om hon tycker de är roligt att mecka med bilar å köra på strippen! men jag vet att det inte är speciellt vanligt att tjejer gör det, tyvärr.
 
Sv: Kollat kön idag!

nope, tog inte åt mig - undrade bara. tycker nämligen inte att nån i tråden har behövt "tagga ner".
 
Sv: Kollat kön idag!

Och jag tyckte att det blev lite hård stäming mot Naggur, alla uppfattar vi inlägg olika..
 
Sv: Kollat kön idag!

gud vad roligt att det blir en flicka...:) hoppasc att allt går bra..
 
Sv: Kollat kön idag!

tack=) ja Jessicas Engla kan ju inte få alla pojkar för sig själv=) Fast Nova är redan bortgift med Jamie=)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 432
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Som förälder stöter man på diverse svårigheter, just nu ligger mitt fokus på hur otroligt svårt det är att vara förälder till två...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
15 315
Senast: Miks
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 825
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 325
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp