Kollat kön idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

Naggur

Och vi ska få en liten flicka! En Nova=)

Jag hade rätt=)

Självklart spelade det ingen roll men jag kände på mig att de va en tjej där inne.

Så nu e de bara att shoppa tjejsaker=) Har fått en massa massa fina kläder av en kompis... som har en son! så allt är typ ljusblått och så=/ Men jag är inte så mycket för rosa och blommigt så de lär bli lite mer pojkfärger ändå.
 
Sv: Kollat kön idag!

Grattis!! Gud va roligt! Nova är ett jättefint namn!
Jag har en känsla av att det är en liten pojke som gömmer sig i mig. Ska inte kolla kön, så det får vi se i slutet av Juli.:)
 
Sv: Kollat kön idag!

Tack!=)

Jag trodde det va en pojke först, sen hade jag ingen aning. Och ni i bara nån vecka eller två har det känts som en tjej=)

Så du kanske hinner ändra dig några gånger=)
 
Sv: Kollat kön idag!

Tack!=)

Jag trodde det va en pojke först, sen hade jag ingen aning. Och ni i bara nån vecka eller två har det känts som en tjej=)

Så du kanske hinner ändra dig några gånger=)

He he, ja det är sant.
Jag funderade på Isac,Lucas,Eddie om det blir en liten kille.
Tjejnamn.. hm. Nikki,Isabelle,Michelle kanske?
:p
 
Sv: Kollat kön idag!

Nu måste jag ju fråga innan någon hinner före....:D

tjejsaker? rosa=bra, ljusblått=dåligt?

Den dag jag får barn ska det vara orange. Och bara Orange.

kanske lite gult och grönt.:D
 
Sv: Kollat kön idag!

Jag funderade också på vad tjejsaker är till en nyfödd? Är det nån skillnad på vad en pojkbebis och en flickbebis behöver för saker?
 
Sv: Kollat kön idag!

Hmmmm..... Har nog faktiskt aldrig köpt nån klänning till min kille nångång....;)
Köpte nog ingen till dottern när hon var nyfödd heller iofs men hon fick många ändå...:D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Kollat kön idag!

Hmmmm..... Har nog faktiskt aldrig köpt nån klänning till min kille nångång....;)
Köpte nog ingen till dottern när hon var nyfödd heller iofs men hon fick många ändå...:D

Nej, det är klart. Tänkte mig att små nyfödda mest hade sparkdräkt i vilket fall, eller byxor av ngt slag. Men man kanske brukar ha klänning?
 
Sv: Kollat kön idag!

haha okej, bebissaker som passar små flickor då=) jag har bara pojkkläder nu så lite mer flickkläder behövs om inte alla ska tro att de e en pojke=)
 
Sv: Kollat kön idag!

Grattis! Själv tror jag att vi ska få en pojke och sambon tror det är en flicka men vi ska inte kolla kön så det visar sig i juli!:)
 
Sv: Kollat kön idag!

Grattis :D Nova är ett fint namn (Och en gryyyyyyymt läcker bil :angel: )

Kanelbulle Mitt barnrum kommer bli orange ;)
 
Sv: Kollat kön idag!

tack=)

hehe ja så sambon e lite nöjd ändå, även fast han är en BMW fantast=)

Han ville väl helst ha en son som han kunde bygga bilar med men han säger att hon ska bli biltjej ändå=) å mormor köper rosettplockare åt henne. hon kommer inte bli ett dugg bortskämd:angel:
 
Sv: Kollat kön idag!

GRATTIS!!!

Min systers barnbarn heter Nova, superfint namn :)
 
Sv: Kollat kön idag!

tack=)

hehe ja så sambon e lite nöjd ändå, även fast han är en BMW fantast=)

Han ville väl helst ha en son som han kunde bygga bilar med men han säger att hon ska bli biltjej ändå=) å mormor köper rosettplockare åt henne. hon kommer inte bli ett dugg bortskämd:angel:

Äsch då, det är bevisat att tjejer har kortare reaktionstid inom dragracing ;)

Möjligtvis så att han inte vill bli slagen av en 8 åring i en liten junior-dragster :angel:
 
Sv: Kollat kön idag!

vad skoj!! en liten flicka..

Själv väntar jag ju en pojke.

Hur bär du din mage? Vore kul att jämföra lite.. (de flesta har ju gissat på att jag skall få en pojke eftersom magen ser ut som den gör)
 
Sv: Kollat kön idag!

du verkar ju "myten" stämma.. Jag har hög och smal mage som står rätt ut..

haha, vad skoj!
 
Sv: Kollat kön idag!

Som jag då och jag är övertygad om att det är en pojke, fast alla andra tror det är en flicka. Jag lär väl upptäcka vilket i maj. :) En kompis till mig hade helt olika magar vid sina graviditeter och det var flickor bägge gångerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 432
Senast: Pratsch
·
Övr. Barn Som förälder stöter man på diverse svårigheter, just nu ligger mitt fokus på hur otroligt svårt det är att vara förälder till två...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
15 315
Senast: Miks
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 825
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 325
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp