Köpa taggtråd?

Rovdjur

Trådstartare
Innan någon går i taket vill jag göra klart att jag absolut inte skall använda den till djur utan till ett estetiskt projekt. Jag har dock letat som en galning och hittat bara rullar på 250 meter. Någon som har något tips på hur jag skall få tag på detta? Behöver endast ca 20 meter. Min tanke var att höra runt med bönder om de har kvar något sedan tidigare men boendes mitt i Storstockholm är det svårt. Några idéer?

Om tråden är felplacerad eller dyl får den gärna flyttas.
 
Jag skulle ringa runt till lantbrukare alt annonsera om att få köpa t.ex på blocket/facebook

Kostar inte så mycket att frakta. Alternativt kan du höra av dig till företagen med de stora rullarna för att se om de har något spillmaterial de kan sälja till dig.

Lycka till
 
Innan någon går i taket vill jag göra klart att jag absolut inte skall använda den till djur utan till ett estetiskt projekt. Jag har dock letat som en galning och hittat bara rullar på 250 meter. Någon som har något tips på hur jag skall få tag på detta? Behöver endast ca 20 meter. Min tanke var att höra runt med bönder om de har kvar något sedan tidigare men boendes mitt i Storstockholm är det svårt. Några idéer?

Om tråden är felplacerad eller dyl får den gärna flyttas.
Jag borde kunna fixa det med grannen, han har nog en del tråd kvar du kan få.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 053
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 323
Senast: Calmiche
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
15 554
Hästmänniskan Jag har ett problem som jag skulle vilja höra era synpunkter på. Jag har nämligen just nu mitt egentliga drömjobb, men är ändå inte...
2
Svar
27
· Visningar
4 358
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp