Knapparna i menyn, fetstil m.fl., ovanför svarsrutan fungerar inte - utbruten ur Uppdatering av tilläggsprogram

cassiopeja

Trådstartare
Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för fetstil, smilies och lägga in bilder i svarsrutan (den jag skriver i nu) utgråade och går inte att använda på min mobil (android). Funkar varken i Chrome eller Duckduckgo. Enda appen där de fortfarande fungerar är "Samsung internet" eller vad den heter, men den brukar jag inte använda. Då har jag en rätt gammal och enkel mobil, men både apparna och OS uppdateras regelbundet. Kanske vill buke tvinga mig att köpa en ny telefon?... 😜😄
Är detta ett känt problem och finns det något som jag kan göra åt det?
 
Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för fetstil, smilies och lägga in bilder i svarsrutan (den jag skriver i nu) utgråade och går inte att använda på min mobil (android). Funkar varken i Chrome eller Duckduckgo. Enda appen där de fortfarande fungerar är "Samsung internet" eller vad den heter, men den brukar jag inte använda. Då har jag en rätt gammal och enkel mobil, men både apparna och OS uppdateras regelbundet. Kanske vill buke tvinga mig att köpa en ny telefon?... 😜😄
Är detta ett känt problem och finns det något som jag kan göra åt det?
Bör lösa sig genom att peta på [ ] - ikonen som kan gömma sig under de tre prickarna i svarsrutans meny.
Du är inte först med att av misstag kommit åt denna knapp som byter till ett annat inmatningsläge.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp