Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad är det för hingstar. Holländska, ja, men mer än det?
Stammen Kenwood-Darnels-Legaat låter hoppning för mig, mest med tanke på vad som finns längre bak, men varken Kenwood eller Darnels säger mig nåt. Är det någon här som vet mer?
Kenwood är e Goodtimes-Notaris och gick svår hoppning med Jos Lansink.
Han exporterades till Belgien -00, men har tävlats/tävlar i Schweitz tror jag...
Kenwood
Han har bla den vackre sonen Riverman, exp USA. Han är både en hopp och gångartshingst. Riverman hann lämna en del avkommor i Holland med.
Riverman
Darnels (e. Lucky Boy xx)var en stor och god producent av framförallt ston.
Har lämnat många goda tävlingshästar.
I Sverige är han morfar till Hellrik (e. Turban Rose).
Legaat! Smask! Han var E Marco Polo - Sinaeda. Närsläktad med Irco Marcos pappa alltså. Han fick helt fantastiska siffror för hoppning på sin tid, har jag för mig.
Hittade inte de bild jag letade efter, men här är en annan.
Lucky Boy xx e Compromise född 1966 (fanns även en svensk e Luck född 1939) var en hoopförvärvare av rang och lämnade många inernationella svårklasshästar upp till OS-nivå.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hästhantering Tack för utförlig beskrivning!! Ja, jag får fundera o diskutera vad som kan passa i deras läge. Är så himla van vid egna hästar för egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.