karineholmsritten

cardigan

Trådstartare
:laugh: ja då var det dags för nya friska tag efter helgens tävling med min käre giggen.
skall bli kul att komma på karineholmsritten igen, sista gången jag var där vad med cardigan fei 160 km och nu blir det med wadycz 80 km vilka av er kommer?:idea:
mvh anne

Sv: karineholmsritten

Jag rider 50 någon av dagarna... Har fortfarande inte fått mitt lösen till tävlingsdatabasen trots att det var en vecka sedan jag betalde licensen :( Inte kul... Jag ska ringa och anmäla mig idag och hoppas att det går... :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 953
Senast: Farao
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 371
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 828
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 626
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka