Kan ett sto resorbera under....

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Molin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 9 207
Sv: Kan ett sto resorbera under....

Om jag inte missminner mig är väl fostret som en mindre katt på dag 90, och det kan väl kroppen omöjligt ta hand om.

Om jag inte missminner mig är väl fostret som en mindre katt på dag 90, och det kan väl kroppen omöjligt ta hand om.

marsvin sa hon till mig, hon som gjorde 90dagarskollen.

Men halledosingen... sikna små!
Tror absolut dom kan resorbera efter dag 40 om man tittar på dessa små foster.
Fast sen måste det ju bero lite på ras också?? Dessa var från miniatyrhästar, eller?

Men kan ju ärligt säga att hade jag hittat ngt sådant i boxen (lite spån och blod och gojs) så hade jag nog mer trott att katten kräkts eller nåt och skickat ut det i buskarna.
Måste ju vara mer tur än skicklighet om man lyckas hitta ett sådant litet i hagen.

Hmm, håll tummarna för mitt sto: ska in på 90 dygnskoll om ett par dagar.

Jeanette

Tror absolut dom kan resorbera efter dag 40 om man tittar på dessa små foster.

Det minsta kastade foster jag sett var från en ko, och på runt 45-50 dagar.
Hur ska dom kunna resorbera nåt som är större än så? Jag tycker absolut att det rimligen borde komma ut, istället för att sugas upp av kroppen.

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 392
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 731
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 345
Senast: Masse
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 915
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka