Kärleksuttern

Barbabelle

Trådstartare
Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera funktioner som ska göra så att man sover gott.

Någon här som testat?
 
Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera funktioner som ska göra så att man sover gott.

Någon här som testat?
Aldrig ens hört om.
Vilka funktioner har den som skulle förbättre sömn? Storlek?
 
Aldrig ens hört om.
Vilka funktioner har den som skulle förbättre sömn? Storlek?
Den har bland annat funktioner som verkar stresslindrande. Storlek som ett vanligt mjukisdjur.
De har över 8.700 nöjda kunder, 30 dagar öppet köp och garanti och alla recensioner jag läst är positiva så jag blev sugen på att testa den. Jag sover så dåligt och inget jag testat hittills har hjälpt.
Läs mer på detlugna.se
 
Den har bland annat funktioner som verkar stresslindrande. Storlek som ett vanligt mjukisdjur.
De har över 8.700 nöjda kunder, 30 dagar öppet köp och garanti och alla recensioner jag läst är positiva så jag blev sugen på att testa den. Jag sover så dåligt och inget jag testat hittills har hjälpt.
Läs mer på detlugna.se

Jag läste den, och kollade också upp på engelska, där verkar den marknadsföras som en bebisnalle.

Jag tycker det verkar saknas miljöinfo, CE-märkning osv? Får lite känslan av en AI-sida eller något. Men det är ju billigt, så prova om du vill.
 
Jag tror jag sett reklam för amerikanska motsvarigheter på Facebook. Fast då var det en "Stitch" istället för utter. Tycker konceptet verkar som en bra idé, men har ärligt talat inte haft en tanke på säkerhetsmärkning och liknande som det skrivits om ovan.
 
Jag har ett gosedjur med tyngd, 2 kg. En blå katt. Jag tycker den fungerade bra. Nu har jag inte använt den på länge. Sonen har lånat den ibland också. Men om jag minns rätt så ”andas” den där uttern? Det gör inte den här 😊

(Nu har vi förvisso en riktigt katt också, men den köpte jag efteråt 😅)
 
Snapchat-1238276075.jpg

Har ingen tyngdutter men en tyngdvalp som mer än gärna sover på mig ibland. Även om han helst sover under täcket numer och nere vid fötterna.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa en uppblåsbar madrass som syrran, eller jag, får sova på när hon kommer för att hjälpa mig packa ihop det sista...
2
Svar
21
· Visningar
863
Senast: Amanda_F
·
Kropp & Själ Jag pressar tänderna när jag sover vilket gör att jag får ont i nacken och huvudvärk väldigt ofta. Dock stämmer inga av...
2
Svar
33
· Visningar
1 706
Senast: Amha
·
IT & mobiler Tips på bra app som spelar vågljud utan att dränera batteriet över natten? Gärna gratis, men okej om den kostar en mindre summa också...
2
Svar
27
· Visningar
903
Senast: Sassy
·
Kultur Med tanke på de andra trådarna. Vilken är den sämsta filmen ni sett? Det finns ju många, men om ni måste välja ut just en och peka på...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
3 948
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp