Kära bukeoraklet

Förutom att gå tillbaka i tiden stegvis från det moment man senast minns sig ha av tinget, så blev mitt liv lite lättare när maken suckande satte en airtag på mina nycklar 😅

Jag har satt airtags pa det mesta numera. Bilnycklar, handvaska, jobb parmen, och allt som annars "forsvinner" for att jag ar for upptagen med nagot annat for att komma ihag var jag staller/lagger det. Jag alskar airtags! :)
 
Wow, jag har inte varit inne här på buke på ett tag och fick upp den här tråden! Det är det mest spännande jag följt på länge!

Jag har inga tips mer än kolla fickor på jackor och byxor men det är ju såklart redan gjort.

Håller tummarna för att du hittar nycklarna snart och Var dom var :laugh:
 
Har du kollat ovanpå transportens stänkskärmar?
Jag körde omkring 1 mil med några nycklar liggandes på (lyckligtvis) vänstra stänkskärmen på hästsläpet. Då fick jag syn i backspegel på en liten knöl där och undrade vad det var för något. Turligt nog fanns en parkeringsficka strax efteråt så jag stannade där och kunde snopen ta in nyckelknippan i bilen......
 
I hallen i någon annan jackficka brukar jag hitta mina nycklar. Alternativt att den trillat ur jackfickan och hamnat på golvet, kanske i någon sko.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 306
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
560
Senast: Fideli
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
439
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 980
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp