Julklappar

sofia77

Trådstartare
Köper ni julklappar till era hundar? Vad får dom i så fall?
Funderar på att köpa lite tuggben till Våran Melker.

Sv: Julklappar

Förra året fick min hund en aktiveringsleksak från Nina Ottosson, en "DogBrick", en påse med blandade hundgodisar...och så ett tuggben från sin hundkompis :p

I år vet jag inte vad jag ska ge, blir nog ett par tuggben och så kanske lite nya leksaker. Har inte riktigt hunnit börja tänka på julen än ;)

Det blir nog en klövjeväska i år och något gott ben från oss. Sen blir det med all säkerhet leksaker och gottesaker från andra:D

Förra året fick hon en aktiveringskula som hon tyckte var jättekul! Halva nöjet var dock att riva sönder både sitt och andras julklappspapper och sprida ut det över golvet ;)

Julafton och födelsedag är väldigt bra bortförklaringar till varför man bara mååååste köpa den där prylen till hunden :angel: Dock känns det roligast att ge något som hunden verkligen uppskattar, tex tuggben, leksak eller liknande.

IMG_7497.jpg

uja... min lille kille ska få en riktig säng som jag tittat ut, en med säng-gavlar omadrass o täcke o kudde. sen lär det bli gosedjur då ha verkligen ÄLSKAR nallar...hundgodis och andra små paket ja han får nog ungefär som barnen i huset:-) men han älskar paket....

Köper ni julklappar till era hundar? Vad får dom i så fall?
Funderar på att köpa lite tuggben till Våran Melker.

Självklart ! Alla mina fyrfota vänner får klappar o födelsedagspresenter.;)
Nya hunden älskar filtar så han skallnog få en mjuk o go fleecefilt o så en stor bit av julskinkan förstås:laugh:

Inslaget grisöra brukar det blir! Han älskar att öppna paket gamlingen! Lite tape å inge snöre!

Jag ger inga julklappar, däremot brukar vänner, familj och bekanta ge julklappar till hundarna :D
De har fått tuggben, pipleksak, reflexkoppel och reflexhalsband. Underbart trevligt!

Jag är jättetråkig! Mina får ingenting..
Från mig dvs.. Dom får div leksaker och tuggben från andra i min familj;)
Det tråkiga (?) för dom är att dom bara får leka med leksakerna vid träning.. Har inga leksaker framme i lägenheten, någonsin! Tuggben får dom i vilket fall en gång i veckan:)

Diezel får alla papper och kartonger som blir över, så han får riva och bita, det är det absolut bästa som han vet.

jag funderar på o köpa ett bra varmt täcke till Agnes i år. hon har ett från öb men de är så dålig passform på de. någon som har nått tips? till en DSG

Det brukar bli nåt litet paket med köttbullar eller prinskorv.

Sen är det redan inköpt ett billigt mjukisdjur från IKEA och så blir det väl nåt mer ätbart gissar jag på.

kl
*Nytt halsband/koppel
*Godis
*Tuggben
Det bästa "valpen" vet är att öppna paket;) det blir hennes första julafton

Ja det bruka bli godis och tugg ben iaf sen kanske halsband också.

I år funderar jag på att köpa et back on track täcke. Men det är ju mest för jag vill ha det för jag tro nog inte hunden jublar utav att fåe tt nytt täcke, Där är det bara godis eller leksaerna som är intressanta:P

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 137
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 265
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
944
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka