manhattan_2006
Trådstartare
Har någon adopterat hund därifrån? Skulle ni kunna tänka er att göra det? Varför/Varför inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har någon adopterat hund därifrån? Skulle ni kunna tänka er att göra det? Varför/Varför inte?
Fast så himla stort utbud av omplaceringar finns det faktiskt inte i sverige. Jag har under våren letat vuxen hund i sverige och vill man inte ha en stor svart blandrashanne av bruksraser med prombelmbeteenden så är inte utbudet så jättestort.Jag funderar lite på varför man måste släpa hit fler hemlösa djur. Låter kanske väldigt hårt, men det finns redan så mycket omplaceringshundar i Sverige som behöver hjälp.
För att det låter mycket mer exotiskt och speciellt om man säger att man har en hund från Spanien...Varför vill man ta en från utlandet, är det för att det är så synd om dom och för att de kommer avlivas om ingen tar hand om dom ?
För att det låter mycket mer exotiskt och speciellt om man säger att man har en hund från Spanien...![]()
Men att man inte vet vad man får tycket jag inte riktigt stämmer. Att köpa en blandisvalp på Bl*cket tycker jag är mycket osäkrare än att göra som jag gjorde!