Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HET???Jag har fått för mig att han själv är rätt het och lämnar sådana avkommor. Men det är bara rykten så jag har ingen personlig erfarenhet av detta.
HET???
Det var i alla fall inte det intrycket man fick när han visade upp sig på bruksprovet förra våren... När han helt avspänt dansade runt på banan till publikens jubel och rungande applåder...
(jag tror att jag har några filmsnuttar på honom, på nån cd nere på kontoret, från detta tillfälle...)
Menar du verkligen Jazz-Time nu och inte Jazz ?
Jag satt bredvid ameo på bruks -06 och var lika imponerad av Jazz-Time, han var supercool. Jämfört med Topaasch (också e Jazz) för han såg många spöken. Men det behöver ju inte komma från fädernet.
Det är en fantastisk individ men kräver att stoet har mkt gång eftersom han själv inte nedärver sina gångarter (läs traven) i så hög grad som man kanske skulle önska.
Noa
Det är en fantastisk individ men kräver att stoet har mkt gång eftersom han själv inte nedärver sina gångarter (läs traven) i så hög grad som man kanske skulle önska.
Noa