Jan Hedhs dessertböcker

Fredag

Trådstartare
Jag funderar lite på att köpa en av Jan Hedhs böcker till min desserttokiga syster.
Vilken rekommenderar ni och varför?
Har inte själv möjlighet att bläddra och titta, utan det är nätet som är min affär.

Tacksam för tips! :)
 
Sv: Jan Hedhs dessertböcker

Snääälla! Jag vet ju att just Jan Hedh varit uppe i diskussioner förut, så visst är det Bukare där ute med kunskap? :bow:
 
Sv: Jan Hedhs dessertböcker

Jag har en bok som heter chokladpassion och en bok som heter desserer. Det är dom ända jag sett så jag vet inte hur dom är i förhållande till andra.

Gillar båda men kan tycka att det är endel ganska avancerade recept.

Gillar chokladboken bäst men jag tror knappt jag gjort något från desserboken(har bara haft den från i julas) så det kan bero på det.


Känns inte som om jag hjälpte till men jag puttar iallafall lite på tråden:D
 
Sv: Jan Hedhs dessertböcker

Åh.... Tack för ett svar! :bow:

Om du jämför dina båda så anser du alltså att chokladboken är något mer användbar för "normala" människor?

Visst finns det ett par olika chokladböcker, vilken har du?
 
Sv: Jan Hedhs dessertböcker

Ja det gör jag nog men då ska man vara ett stort fan av choklad och det är ju jag. dom jag recept jag gjort har tagit lite tid men det har inte varit svårt. Tycker det mesta är bra med boken faktiskt.


I desserboken finns mycket som verkar gott men inte så mycket som det känns som om man skulle äta till vardag utan mer om man ska bjuda på någotr specielt någon gång. Det som är bra är att det finns recept på hur man gör egen marsipan, vaniljsocker. m.m. finns även flera recept på glass som jag tycker verkar goda.
 
Sv: Jan Hedhs dessertböcker

Nu har jag inhandlat Chokladpassion! Har bra bläddrat som hastigast och den ska snabbt iväg med posten, men lite drägglig blev jag allt... :d
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 669
Senast: gammalek
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 142
Senast: Acto
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 335
Senast: Lingon
·
Fordon Funderar att ev byta bil till hösten. Har idag en Kia Rio 2016 och det är i den storleken jag tänker mig. Gärna SUV- aktig, men inget...
Svar
19
· Visningar
1 003
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp