Jag vet inte hur ni gör hemma men...

Status
Stängd för vidare inlägg.

zask

Trådstartare
Jag har ju inga egna barn men min kollegor delar gärna med sig och jag har ju förstått att det här med att vara Dagisfröken/dagmamma kan vara ganska roligt ibland :D

Min kollega var och hämtade sin son hos dagmamman härom veckan och då säger dagmamman:

"Jag vet inte hur ni gör hemma men lille pelle går runt och tar alla tjejer på baken?"

Hon tyckte det var lite halv pinigt :rofl: :rofl:

Kan ni inte dela med er av vad era härliga barn gör på dagarna?? :)

Ps Pelle heter egentligen något annat ds
 
Sv: Jag vet inte hur ni gör hemma men...

zask skrev:
Jag har ju inga egna barn men min kollegor delar gärna med sig och jag har ju förstått att det här med att vara Dagisfröken/dagmamma kan vara ganska roligt ibland :D

Min kollega var och hämtade sin son hos dagmamman härom veckan och då säger dagmamman:

"Jag vet inte hur ni gör hemma men lille pelle går runt och tar alla tjejer på baken?"

Hon tyckte det var lite halv pinigt :rofl: :rofl:

Kan ni inte dela med er av vad era härliga barn gör på dagarna?? :)

Ps Pelle heter egentligen något annat ds

:rofl: jag tror nog att lille Pelle är en riktig tjejtjusare :D
 
Sv: Jag vet inte hur ni gör hemma men...

Jag fick höra en mycket sanningsenlig berättelse om hur barn blir till idag.

Eller, först hade Vidar 5 år rört ihop det lite och hävdade att det inte behövdes pappor för att göra barn, för i hans snopp-bok fanns BÅDE spermierna och äggen i mamman !

Varpå mamman förklarar noga hur de kommit dit och att pappor är lika mycket föräldrar.

Jag hade glömt hela samtalet - tills min sambo med lite lätt flinande min spelar upp den och visar att han använde just det samtalet för att testa inspelningsfunktionen på sin nya mp3-spelare som han ska spela in föreläsningar med.

:cool:
 
Sv: Jag vet inte hur ni gör hemma men...

Bra inspelning :D

Vidar kommer bli så glad när ni spelar upp det på hans brölopp eller liknande tillställning :rofl: :rofl: :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 482
Senast: Modest
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 821
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 689
Senast: fejko
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp