Jag är såå ledsen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Attention

Trådstartare
:cry: :cry: :cry: . I dag födde en till mig närstående person fram en son som dog!!:cry: :cry:
Jag bara gråter och gråter, ,kan inte fatta!! 9 månaders väntan och så blev det så här!!! Jag går sönder av sorg!
 
Sv: Jag är såå ledsen

Har inga ord..
Skickar mina varmaste tröstkramar till dej. Tänker på dina närstående och tänder ett ljus. /bliss
 
Sv: Jag är såå ledsen

Jag har inte heller några ord när det händer sådant men jag sänder en tanke till både föräldrarna och till dig. Tänder ett ljus.


tv200.jpg
 
Sv: Jag är såå ledsen

Finner inga ord,det är så otroligt fel att sånt här får hända...Tänker på dina närstående idag..
 
Sv: Jag är såå ledsen

Beklagar sorgen, den måste för er alla vara oerhörd svår att bära :(

Tänder ett ljus
 
Sv: Jag är såå ledsen

*knapplån*

TACK alla!! 1 dygn har gått och allt är ett virr-varr av tankar och känslor. Har aldrig varit så ledsen.....:cry:
 
Sv: Jag är såå ledsen

Jaaa.... Alla är som förlamade av detta hemska, varför???? VARFÖR?? De har ju längtat så länge på sitt barn! Livet är så orättvist i bland... Tack för alla tankar
 
Sv: Jag är såå ledsen

Usch, vad sorgligt. :cry:
Har själv haft två närstående vänner som råkat ut för samma sak. Man lider så fruktansvärt med dem och är så ledsen för deras skull.
Vet man varför pojken dog?
Tröstekramar till dig och din vän.
 
Sv: Jag är såå ledsen

usch vad sorgligt. Det är ju det man som gravid verkligen är rädd för - att något sådant ska hända. Jag beklagar verkligen sorgen...
 
Sv: Jag är såå ledsen

*knapplån*
Tack återigen för er värme. Han var fullgången men hade ett diafragmabråck som gjorde att lungorna inte kunde utvecklas..
Nu har det gått några dagar och sorgen går verkligen upp och ner... i dag är allt helt tomt i mig.. tårarna är slut... Känner bara en stor overklighetskänsla.... Det var min brors första barn...:cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vad gör man då hur orkar man? Kan inte berätta vad som har hänt i detalj då det involverar en person som inte är aktiv här och jag inte...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
29 450
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 830
Senast: gulakatten
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 027
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Vad har ni för erfarenhet? Jag har äntligen vågat ringa och boka läkartid för att diskutera PMS-besvär. Sedan minsta föddes för snart 3...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 883
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp