importhästar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare frea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 780
F

frea

Någon som vet var du hitta info om hästar imp kwpn tävlingsresultat
avkommor mm

Sv: importhästar

Jag söker också info om en import... Har besökt ovanstående sida men hittar bara hingstar där. Det ska finnas hemsidor där man kan söka på hästens reg.nr (i tex tyskalnd), skulle vara jätteglad om någon hade bra tips:bow:

Nu var jag lite förvirrad.. Blandade ihop sidorna, ovanstående sida är bra. Tyvärr hittade jag inte vad jag sökte ändå, men jag kunde iaf registrera min egen häst i registret.:banana:

Absolut säkrast och snabbast är att maila kwpn. Då får du en lunta om alla tävlingsresultat, avkommor, egna testresultat osv.
Det kan du aldrig leta upp på webben eftersom de databaserna inte är sökbara för oss vanliga dödliga.

Du får svar inom ett par dagar, de är blixtsnabba!
mvh

Liknande trådar

Småbarn Anställd inom kommunen, har försökt se hur länge jag får dessa extra 10%, men hittar verkligen NOLL info om det? Någon mer...
2
Svar
22
· Visningar
572
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 101
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka